Endelig noe nytt!

Medlem
7. aug. 2014
Innlegg
374
Sted
Hedmark
Jeg hadde ikke tenkt å foreta noen utpakking av denne her. Det er tross alt ingen Patek, Rolex eller noe annet eksklusivt. Overhodet ikke.

Når jeg likevel legger ut et par bilder, er det rett og slett fordi jeg ble så begeistret for seriøsiteten i denne transaksjonen:



Utfylt garantibevis påheftet kvittering for betalingen, signert og greier. Jeg er ikke bortskjemt med sånt.




Og klokka er da fin? Å kjøpe enda en kvartsklokke satt litt langt inne, men jeg liker "broren" til denne så godt, og kvartsklokker er tynne, lette og behagelige. Ikke trenger de service heller.




Reima ser fin ut på bilder, men er erfaringsmessig helt uutholdelig å bruke. Stiv og forferdelig. Den blir nok byttet ut ganske umiddelbart.




Spanderer et bilde av brødrene. Begge er kjøpt fra Polen, den siste fant jeg på Allegro, og ifølge selger var det den siste. Jeg har prøvd å få kjøpt denne flere ganger, fra Russland og Ukraina, men har aldri fått noen respons på mine forespørsler.

Jeg var ærlig talt litt spent på om det ville komme noen klokke, men det viste seg altså at det ikke var noen grunn til bekymring. Faktum er at jeg hele tiden hadde inntrykk av at selger mistrodde meg, at jeg ikke kom til å betale, at jeg kom til å ombestemme meg eller noe.

Takk for oppmerksomheten!