Endelig, min første KLOKKE.

Tenker meg at du har en Z22 gummireim, og mine øyne er de ubehagelig fordi de er så stive. Jeg har lest om mange måter og få de mer behagelig, en skal være å koke de litt i vann slik at den kan formes etter hånden og noen sier de blir bedre med tiden. Nato er ett umerket valg, eller så finnes det mange aftermarket alternavtier på bukten til en rimelig penge.

Dessverre så lyser ikke chapter ringen, den er kun farget i den farget, slik at den skal matche markørene på skiven og viserne.

Stargaten er bitte litt større, men ikke noe nevneverdig i mineøyne. Har man små håndledd kan den bli litt i meste laget. Har lagt ved ett bilde, men mine photoskills er ikke de beste så vanskelig å se forsjellen.


SKX007 står på en aftermarket super oyster lenke, denne har solid endlinks, skrudde links og meget god kvalitetsføelse, tror jeg snakker for flere her på TS når jeg sier at denne løfter SKX007/009/011 modellene ett hakk opp:)


ja, jeg har Z22, det er det jeg syntes å att den er i stiveste laget, klart den vil sikker "gå seg til" ved bruk. Men føler klokka kan bli mye mer personlig (vis det går ann å si) med en nato i "din" valgte farge.

Har kikket endel på ebay på lenker, fra blandt annet wjean, yobokies. super oyster som du har er meget fin, liker også yobokies`s anvil. men syntes ikke de er så rimelige, det ligger vel rundt 80-90 dollar. men det er kanskje ikke så ille? Jeg er jo ikke så bereist i klokkeverdenen så hva vet jeg.
har planer om lenke etterhvert, vil da ha noe sikkelig; solid endlinks og skrudde links som du nevner og "spenne" med diver extention.

er det flere som lager lenker som kan være verdt å kikke på?
 
En Seiko OEM lenke koster fort 50-60$ så 80 dollars synes jeg personlig er innenfor rimelighetsgrenser.
Anvil lenker er også tøff! har vurdert den selv. Det finnes utallige aftermarket lenker så ett lite google søk så finner du nok flere en wjean og yobokies.
 
Hei! Jeg liker Super Engineer type I og II bedre enn Super Oyster og Super Jubilee lenkene til wJean. Egentlig både utseendet og særlig bærefølelsen. Nå er du så heldig et jeg har en slik lenke:

22mm SUPER Engineer Type II Solid Stainless Steel Watch Bracelet, Sandblast fini 25 Jewles Rotomatic Watch, Automatic , Manual wind Vintage , slim quartz watch Tungchoy:

Som du kan få! Den kjøpte jeg med en feil, jeg har ingen sand/glassblåste eller "fattened" klokker, men jeg har brukt den en liten stund for og teste lenka før jeg kjøpte en børstet utgave. Med litt flaks er finish lik som klokken din. Liker du utseendet og har lyst på den så send meg en PM med navn og adresse, så skal jeg få sendt den i begynnelsen av uka.
 
Hei! Jeg liker Super Engineer type I og II bedre enn Super Oyster og Super Jubilee lenkene til wJean. Egentlig både utseendet og særlig bærefølelsen. Nå er du så heldig et jeg har en slik lenke:

22mm SUPER Engineer Type II Solid Stainless Steel Watch Bracelet, Sandblast fini 25 Jewles Rotomatic Watch, Automatic , Manual wind Vintage , slim quartz watch Tungchoy:

Som du kan få! Den kjøpte jeg med en feil, jeg har ingen sand/glassblåste eller "fattened" klokker, men jeg har brukt den en liten stund for og teste lenka før jeg kjøpte en børstet utgave. Med litt flaks er finish lik som klokken din. Liker du utseendet og har lyst på den så send meg en PM med navn og adresse, så skal jeg få sendt den i begynnelsen av uka.

Du har PM!!:cool:
 
Gratulerer med solid klokke! Bare å få ut noen bilder når du får ny lenke!
 
Den så kjent ut! Ser den kler lankene dine litt bedre enn mine :) Håper du blir fornøyd med den, og takk for handelen :)
 
Den så kjent ut! Ser den kler lankene dine litt bedre enn mine :) Håper du blir fornøyd med den, og takk for handelen :)

Ser man det.:p takk for handelen. Jeg er alt meget fornøyd, har stor tro på att jeg kommer til å fortsette å være det;)
 
IMAG0540_zpsbb66e3b0.jpg


IMAG0538_zps0b50e1dd.jpg



Liten oppdatering med den nye lenka som jeg FIKK! av ErlingK.

Liker virkelig den nye "looken" og følelsen etter jeg fikk bytta ut gummireima. Ikke noe vondt om gummireima, bortsett fra at den var litt stiv, hadde kanskje en mer "dykkete" look da...? Det får bli på neste klokke...

Ørliten fargeforskjell på lenka å kassa, men den er ikke så stor at det plager meg.

Hva tenker dere?
 
Synes det så veldig bra ut! Hadde du ikke nevnt fargeforskjellen så hadde jeg ikke tenkt på det i det hele tatt.
 
Så bra at den kom frem! Jeg liker tyngden i disse lenkene, samt det faktum at de ikke blir "klamme" og gå med da det er mange luftehull kontra lenker med større flater om dere skjønner.