Gratulerer. Tøff klokke :D
Guybrush Threepwood Støttemedlem Medlem 4. mars 2011 Innlegg 3.340 Sted Lier 18. mai 2012 #33 Gratulerer så mye!! Den er ekstremt kul og har veldig lyst på en selv. Visste ikke at den var kommet allerede, grattis igjen!
Gratulerer så mye!! Den er ekstremt kul og har veldig lyst på en selv. Visste ikke at den var kommet allerede, grattis igjen!
reim Medlem 17. juni 2009 Innlegg 2.814 Sted Oslo 18. mai 2012 #34 Veldig veldig lekkert! Dette er en instant hit. Gratulerer
Mulliner Medlem 24. juli 2009 Innlegg 1.138 Sted Norge 18. mai 2012 #36 Gratulerer med en fet klokke! Har prøvd modellen på armen og godfølelsen kom Tror nok at dette kommer til å bli årets sommerklokke for mange
Gratulerer med en fet klokke! Har prøvd modellen på armen og godfølelsen kom Tror nok at dette kommer til å bli årets sommerklokke for mange
RELOX Medlem 30. okt. 2010 Innlegg 1.272 18. mai 2012 #37 Så artig at denne utbokses nå! Jeg er veldig spent på denne og pelagosen og håper denne i det minste finner veien innom hjemmet ila året
Så artig at denne utbokses nå! Jeg er veldig spent på denne og pelagosen og håper denne i det minste finner veien innom hjemmet ila året
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.462 Sted Vestlandet 19. mai 2012 #39 Gratulerer! Dette er en vinner.
olem Medlem 3. aug. 2011 Innlegg 1.603 Sted Lillestrøm 19. mai 2012 #41 Grattis med utrolig fin tudor du må skrive noen ord om denne, mange som sikler på Black Bay virker det som, så det blir nok tatt godt imot med en skikkelig review! Hvordan er kvalitetsfølelsen? På klokka og lenka osv?
Grattis med utrolig fin tudor du må skrive noen ord om denne, mange som sikler på Black Bay virker det som, så det blir nok tatt godt imot med en skikkelig review! Hvordan er kvalitetsfølelsen? På klokka og lenka osv?
jacek Medlem 3. jan. 2012 Innlegg 2.064 Sted Oslo 19. mai 2012 #42 Gratulerer med flott Tudor.. Mange som siklet på den du er en av de heldige få som har gleden av og ha den på armen... God helg til deg... Edit: Enig Olem hadde gjort seg med en skikkelig review av den...
Gratulerer med flott Tudor.. Mange som siklet på den du er en av de heldige få som har gleden av og ha den på armen... God helg til deg... Edit: Enig Olem hadde gjort seg med en skikkelig review av den...
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.360 Sted Oslo 19. mai 2012 #44 Tøft! Jeg må få prøvd denne på armen snart, virker veldig spennende. Synd den ikke har dato... Sent from my fridge using pure magic
Tøft! Jeg må få prøvd denne på armen snart, virker veldig spennende. Synd den ikke har dato... Sent from my fridge using pure magic
JonasB Medlem 17. okt. 2011 Innlegg 314 Sted Oslo 19. mai 2012 #45 Gratulerer så mye med et tøft ur og sonens første, denne spår jeg at vi blir å se mer til!