Enda en VS tråd.

Hadde tenkt å heie på GO før jeg leste siste posten din @Lilac. Nå er jeg bare j#"% spent.

Redigert av en moderator:
Svarene matcher godt hva jeg tenker selv for tiden, og vanligvis når jeg heller halvveis mot hver klokke er det gjerne en tredje løsning jeg har oversett. Synd gråhvittmarkedet (dvs med fabrikkgaranti) skal ha femti lapper for en PAM00337, ellers hadde dette blitt vesentlig enklere i min bok.

Hvilket marked sikter du til da? Jeg er veldig glad i Pam337 selv, men sist jeg prøvde den på Bjerke (antagelig 4 mnd. siden), så kostet den 46ish der.

Hvilket marked sikter du til da? Jeg er veldig glad i Pam337 selv, men sist jeg prøvde den på Bjerke (antagelig 4 mnd. siden), så kostet den 46ish der.

Wat? Jeg fikk beskjed om 52ish for ett års tid siden. Skal ringe. IWC'en min falt igjennom uansett.

Wat? Jeg fikk beskjed om 52ish for ett års tid siden. Skal ringe. IWC'en min falt igjennom uansett.

Rart. De har ikke 337 inne på Bjerke nå. De har imidlertid Pam512 inne. Den ligner jo, men med Radiomir 1940-kasse. 512 koster forøvrig 52ish.

Må nok ha wire lugs er jeg redd. De tok ikke telefonen da jeg prøvde å få tak i dem i dag, prøver igjen i morgen.