End game

Tusen takk for det karer! :) Kunne ikke vært mer fornøyd her ;) Og det var på mange måter din @lantin (nå @fredde1972 ) sin PPC som gav vann på mølla her ;) Og @Hugo Cabret Sub dial kl 12 er en dobbel måne-komplikasjon, som viser fullmånenens bevegelse i både den sørlige og nordlige halvkule, og hvor mange dager det er til neste syklus osv. Fullstendig ubrukelig komplikasjon (om man ikke er varulv) men veldig morsomt for det :D

Har tenkt skrive en liten review på den etterhvert, for føler den fortjener det :p Og har jo snart rundet internett i info om Kurt Klaus PPC åkke som
 
Grattis med verdens diggeste klokke! Har siklet på @Pondus72 sin i flere år!

Hadde jeg kunne brukt så mange penger på en dressklokke er denne det soleklare førstevalget!

Ikke bare er komplikasjonene imponerende, men at alt stilles inn med en krone uten trykknapper syns jeg er unikt! Også er designet komplett! 7 dagers verk med PR! Fire siffer i årstallet! Alt ved denne stemmer:)

Mange utropstegn her:)!

GRATTIS!!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79
Den der er virkelig "end game" for mange, men for deg - nei. :D

Utrolig lekker sak som har alt. Gratulerer så mye med en skikkelig råtass av et ur. Liker både deg og uret. Gratulerer så mye!
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79 og Jone
Den der er virkelig "end game" for mange, men for deg - nei. :D

Utrolig lekker sak som har alt. Gratulerer så mye med en skikkelig råtass av et ur. Liker både deg og uret. Gratulerer så mye!

Hehe, takker og bukker @Rød :) The feeling is mutual mon frere! Og nei, det er nok ikke noe end-game, men er jo en klokke jeg har siklet på lenge da, og egentlig aldri trodde jeg kom til å få tak i ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød