Gratulerer med en flott GMT!
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 26. nov. 2013 #32 En utrolig flott klokke. Estetisk kanskje merkets fineste. gratulerer
jeprex Medlem 25. jan. 2013 Innlegg 579 Sted Trondheim 22. des. 2013 #33 hxw skrev: Gratulerer med flott GMT-Master Klikk for å utvide... Toland85 skrev: Grattis med en pen GMT Klikk for å utvide... tudor skrev: Flott Rolex. Gratulerer så mye. Klikk for å utvide... crown guard skrev: Flott GMT! Gratulerer! Klikk for å utvide... TomB skrev: Grattis Klikk for å utvide... mikkemus23 skrev: Nydelig! For meg er GMTen alt som er digg med nye Rolex. Nyt den Klikk for å utvide... Wangensten skrev: Gratulerer så mye Ett helt fantastisk ur, jeg savner min bare mer og mer Klikk for å utvide... sjuli_123 skrev: En flott klokke Hva gikk forresten ut, en Breitling? Klikk for å utvide... Salvesen skrev: Grattis! Denne er mest på lanken min om dagen, og det med god grunn! Klikk for å utvide... Timekeeper skrev: Velkommen inn i GMTc klubben et fint sted å være. Gratulerer. Klikk for å utvide... MrMstone skrev: Denne er kongen! Klikk for å utvide... Rød skrev: GMT er lekkert, gratulerer! Klikk for å utvide... GCSJ skrev: Grattis! Nydelig klokke Klikk for å utvide... boenna_69 skrev: Flott klokke! Grattis! Klikk for å utvide... jeprex skrev: @sjuli_123 en takk! Jeg ofret en Breitling Flying Fish Klikk for å utvide... Minuteman skrev: Gratulerer så mye med flott GMT. Klikk for å utvide... reim skrev: Gratulerer! Klikk for å utvide... Raymond75 skrev: Gratulerer med en flott GMT-Master! Klikk for å utvide... Hopie skrev: Grattis med flott GMT. Klikk for å utvide... Sloppmann skrev: Gratulerer med en flott GMT! Klikk for å utvide... Dingle skrev: Lekkert, gratulerer! Klikk for å utvide... Justandreas skrev: Grattis med nytt, super flott GMT! Klikk for å utvide... Marius M skrev: Gratulerer med en flott GMT Klikk for å utvide... acnorway skrev: Flott GMT! Gratulerer Klikk for å utvide... Superlite skrev: Gratulerer!! Klikk for å utvide... FnuSnu99 skrev: Grattis med flott GMT Klikk for å utvide... Sticky_MD skrev: Stilig GMT - gratulerer! Klikk for å utvide... Mysil skrev: Herlig med GMT Grattis! Klikk for å utvide... Dr. Fiddy skrev: Gratulerer så mye med flott GMT Klikk for å utvide... Ulven skrev: Gratulerer med en flott GMT! Klikk for å utvide... Greg skrev: En utrolig flott klokke. Estetisk kanskje merkets fineste. gratulerer Klikk for å utvide... Takk for titten alle sammen Redigert av en moderator: 22. mai 2015
hxw skrev: Gratulerer med flott GMT-Master Klikk for å utvide... Toland85 skrev: Grattis med en pen GMT Klikk for å utvide... tudor skrev: Flott Rolex. Gratulerer så mye. Klikk for å utvide... crown guard skrev: Flott GMT! Gratulerer! Klikk for å utvide... TomB skrev: Grattis Klikk for å utvide... mikkemus23 skrev: Nydelig! For meg er GMTen alt som er digg med nye Rolex. Nyt den Klikk for å utvide... Wangensten skrev: Gratulerer så mye Ett helt fantastisk ur, jeg savner min bare mer og mer Klikk for å utvide... sjuli_123 skrev: En flott klokke Hva gikk forresten ut, en Breitling? Klikk for å utvide... Salvesen skrev: Grattis! Denne er mest på lanken min om dagen, og det med god grunn! Klikk for å utvide... Timekeeper skrev: Velkommen inn i GMTc klubben et fint sted å være. Gratulerer. Klikk for å utvide... MrMstone skrev: Denne er kongen! Klikk for å utvide... Rød skrev: GMT er lekkert, gratulerer! Klikk for å utvide... GCSJ skrev: Grattis! Nydelig klokke Klikk for å utvide... boenna_69 skrev: Flott klokke! Grattis! Klikk for å utvide... jeprex skrev: @sjuli_123 en takk! Jeg ofret en Breitling Flying Fish Klikk for å utvide... Minuteman skrev: Gratulerer så mye med flott GMT. Klikk for å utvide... reim skrev: Gratulerer! Klikk for å utvide... Raymond75 skrev: Gratulerer med en flott GMT-Master! Klikk for å utvide... Hopie skrev: Grattis med flott GMT. Klikk for å utvide... Sloppmann skrev: Gratulerer med en flott GMT! Klikk for å utvide... Dingle skrev: Lekkert, gratulerer! Klikk for å utvide... Justandreas skrev: Grattis med nytt, super flott GMT! Klikk for å utvide... Marius M skrev: Gratulerer med en flott GMT Klikk for å utvide... acnorway skrev: Flott GMT! Gratulerer Klikk for å utvide... Superlite skrev: Gratulerer!! Klikk for å utvide... FnuSnu99 skrev: Grattis med flott GMT Klikk for å utvide... Sticky_MD skrev: Stilig GMT - gratulerer! Klikk for å utvide... Mysil skrev: Herlig med GMT Grattis! Klikk for å utvide... Dr. Fiddy skrev: Gratulerer så mye med flott GMT Klikk for å utvide... Ulven skrev: Gratulerer med en flott GMT! Klikk for å utvide... Greg skrev: En utrolig flott klokke. Estetisk kanskje merkets fineste. gratulerer Klikk for å utvide... Takk for titten alle sammen
S Striky Medlem 7. sep. 2013 Innlegg 454 22. des. 2013 #34 På etterskudd, gratulerer med flott klokken