En tanke slo meg...

Medlem
20. juni 2013
Sted
Stavanger/Tønsberg
Hei igjen,
Leeenge siden jeg har vært inne her nå. Litt for min egen del. Alt for lett å bli revet med og la seg inspirere til å flippe klokker...

Nå har det seg slik at en tanke slo meg her om dagen. Burde jeg bytte min 116710LN til fordel for en BLNR?
Kanskje dumt spørsmål her inne, men...

Har vært kjempefornøyd med min GMT master II nå i et par år og har ingen god grunn til å bytte den ut. Den er diskret, likevel deilig. Det beste er når noen som liker klokker titter en gang ekstra :)

-Duden

Behold LN, BLNR er veldig fin på bilder - men i vanlig lys kan du IMHO knapt se forskjell på LN og BLNR. Det sagt, så er det jo alltid gøy med noe "nytt" - og det er viktig å holde liv i KS-tråden :D

• Liker
Reaksjoner: Alfaduden
Hehe Takk for svar. Jeg er også redd for å bli lei.

Vi får se. Nå vet jeg ikke engang hva LN er verdt. Det er en tidlig utgave. 2008 modell, men komplett med papp og boks, samt bevis og "tag". Er hverdagsklokken så den henger jo på armen dag ut og dag inn. Blir med på mye, men får hvile ved ekstrem risiko for skader. Noen RDS er det, men ikke verre enn at det lar seg polere bort. Service i fjor og holder tiden perfekt!