En slags unboxing (min første)

Medlem
11. des. 2010
Innlegg
890
Sted
Oslo
I går dro jeg innom Tidemann for å høre om klokken min var ferdig på service. Det var den. MEN, det er så lett å bare titte innom hos Tidemann. Han har for mange fine klokker og det blir alltid en interessant klokkeprat. Det endte med at jeg hadde en pakke med hjem den kvelden:


Glashutte-13.jpg




Inni den lå denne, nokså kjedelige brune esken:



Glashutte-14.jpg




Inni den igjen lå en annen, litt mindre, og litt mindre kjedelig brun eske:


Glashutte-15.jpg



Jeg tror det står noe på toppen, men er ikke så sikker uten brillene mine:


Glashutte-16.jpg



Så til neste enda mindre eske, fremdeles brun (og litt kjedelig). Nå tror jeg at jeg kan skimte en logo på esken:


Glashutte-17.jpg



Så til innholdet.




Glashutte-18.jpg



Ja, det er den nye GO Senator Automatic. Tidemann, som forøvrig er en kjempekar, hadde fått inn det første eksemplaret til Norge og det fikk jeg sikret med, da han tilbød meg en meget bra pris.


Jeg har sanset for de helt enkle klokkene og denne falt jeg for med det samme jeg så den.


Glashutte-19.jpg



Glashutte-26.jpg



Det er det gode "gamle" 39 verket som står i klokken, men det er bra nok for meg.


Glashutte-27.jpg



Inntrykket mitt så langt er meget positivt. 40 mm, som ligger perfekt på håndleddet. De blå viserne og den doble "G" på sekundviseren gir klokken et eksklusivt utseende, i alle fall etter min mening.
 
Ja det får'n si, i kategorien "spontanutboksing" stiller denne sterkt! Gratulerer med en virkelig lekkerbisken :)
 
Den var virkelig nydelig i all sin enkelhet.
Skjønner godt at du fallt for den.
Gratulerer med nytt.
 
Smakfull sak dette, Celter.
Blir det denne som får armtid på julaften i år, eller står du på det opprinnelige valget?

Gratulerer så mye!
 
Smakfull sak dette, Celter.
Blir det denne som får armtid på julaften i år, eller står du på det opprinnelige valget?

Gratulerer så mye!

Hei Minuteman. Nei, det var ulempen med å kjøpe denne. Jeg må gå tilbake på valg av klokke på julaften. Nå slipper jeg også å bytte rem på JLC´n. :)
 
Ai ai ai Celter. Fra første gang jeg møtte deg merket jeg at du virkelig er en klokkenøtt.. og dette bekrefter til de grader.

Gratulerer så mye, denne kler deg!