En sjømester i hus - unboxing

GrimReaper

Støttemedlem
Medlem
30. des. 2016
Innlegg
5.658
Sted
Telemark
Satte meg i bilen i går og pekte nesa mot Urmaker Bjerke for å tynne ut klokkekontoen litt. Tidligere har jeg enten hatt klokke i bestilling eller visst hva jeg skulle ha. Denne gangen hadde jeg ikke helt bestemt meg men tok turen for å prøve litt og titte på godbitene.

Etter et par timer med prøving og klokkeprat falt valget på denne. Litt uvant med gull men den vokser på meg. Herlig skive og gullviserene gjør all the difference. Hadde tanker om at sednagull var veien å gå men når jeg fikk se og prøvd de på ble det ikke noe tvil om at gult gull var mye penere og mer riktig på denne modellen for min del. Nok prat, her er noen bilder i dårlig mobilkvalitet. ( alle pengene brukes på klokke så telefon får vente. )

Omega Seamaster 300 ceragold and steel.
20200216_101535.jpg


20200216_101923.jpg
20200216_101949.jpg
20200216_102011.jpg
20200216_102108.jpg
20200216_102119.jpg

En stor takk til Urmaker Bjerke for upåklagelig service og nok en god kundeopplevelse.
 
Gratulerer med flott Seamaster. :) Sikkert veldig komfortabel på original gummireim.
Gummiremmen er utrolig komfortabel og klokken sitter som et skudd. Det var aldri noen tvil om at det var gummi som var veien å gå når jeg fikk prøvd den på. Herlig klokke :)
 
Gratulerer så mye med en superflott klokke.
Herlige fargevalg! Sikkert meget behagelig med denne gummiremmen også :)
Tusen takk :) ja, den er superbehagelig å ha på armen. Og fargene er over all forventning, YouTube og bilder rettferdiggjør ikke denne kombinasjonen i det hele tatt. Den må sees i virkeligheten.