En pre-Basel teaser

Og når man trodde man hadde sett alt kommer dette... Her var det mye sært.

Ser for meg at dette er modeller og kreativitet etter Random Hero, Le Monde m. fleres smak, og at det vil bli fråtsing og uplukking av neste grail fra den. Jeg venter spent på unboxing - med (neo?)vintage Tudor Sub på armen og monokkel på øyet ;) :D
No offence karer :p

Fysj og fy! Måtte aldri noen av disse noengang infisere vårt kjære TS! Lenge leve den rene Submariner-rase! Alle disse vederstyggelighetene av noen "urverk" burde puttes i glovarm smeltedigel, og destrueres for evig tid. Først da vil alle selvutnevnte WIS'er kunne leve sammen i harmoni og forståelse, solen vil skinne på våre bezeler, og NATO-remmene vil sprudle i all sin festlige fargeprakt hver dag herfra til den perpetuelle evigheten! Heaven!

Neida...bare tuller! Men, som påpekt, synes jeg det er artig å følge med på modernismen, utvikling, og såkalt "Haute Horologie". Mange spennende nyheter her, synes nå jeg. Men at noen av disse får grail-status hos meg personlig er høyst tvilsomt, mikkemus23 (no offence taken, selvsagt :) ). Jeg foretrekker å plassere investeringsmidlene mine i hakket tryggere objekter.

Noen stilige ur i listen, og definitivt en GOD del merkelige og til dels latterlige design. Trenger ikke å si noe om Hublot big bang boa, alt som er å si er allerede sagt. :p

Makan til søppel.

Som å se en line-up av nye VW, Audi, Toyota og annet ræl på bilmesse.

Hei hei hei.. Ikke dra VW ned i søla nå da! Dem lager jo fine nye biler! Passat CC, den nye bobla, scirocco, amarok + + ;)

Bortsett fra bil-analogien (som alltid skaper mer engasjement enn selve saken her ute på asylet), så må jeg si meg enig.
Her var det lite som fanget min interesse, og jeg håper virkelig Basel kan oppdrive noe mer sexy enn dette etterhvert som showet starter....
:p

Det mest sexy som kommer er det nok ikke lekket særlig med info om enda, så bare å vente en stund til:) Det kommer helt garantert til å komme en del godbiter i mars:)