Går speilbilde svaret. Denne mannens (meg selv) far, er min fars sønn. Jeg er min fars sønn.
G Gundersen Medlem 26. aug. 2009 Innlegg 95 Sted Oslo 26. jan. 2010 #16 Går speilbilde svaret. Denne mannens (meg selv) far, er min fars sønn. Jeg er min fars sønn.
JoLu Medlem 8. april 2008 Innlegg 1.469 Sted Kirkenes 26. jan. 2010 #17 Gundersen skrev: Går speilbilde svaret. Denne mannens (meg selv) far, er min fars sønn. Jeg er min fars sønn. Klikk for å utvide... Fortsatt gresk. Du er din fars sønn, men det er jo ikke det du sier. Derimot at din far er din fars sønn... Eneste logiske er Krilles svar.
Gundersen skrev: Går speilbilde svaret. Denne mannens (meg selv) far, er min fars sønn. Jeg er min fars sønn. Klikk for å utvide... Fortsatt gresk. Du er din fars sønn, men det er jo ikke det du sier. Derimot at din far er din fars sønn... Eneste logiske er Krilles svar.
topale Medlem 10. juni 2008 Innlegg 1.298 Sted Trondheim 26. jan. 2010 #18 Selvsagt er det mannens sønn, det gikk litt raskt i svingene