EN klokke. Resten av livet! Hvilken?

Medlem
13. april 2010
Innlegg
17
Sted
Trondheim
Selv har jeg en nyere Rolex Submariner som er en god kandidat til å følge meg resten av livet... ihvertfall til jeg vinner i Lotto... eller arver min fars gamle GMT fra tidlig 70-tallet.

Hva med dere? Hvis dere MÅTTE velge bare EN klokke. Hvilken ville det bli?
 
RESTEN AV LIVET?

DENNE HER
Patek.jpg
 
De fleste som svarer i denne tråden kommer til å si Rolex Submariner. Jeg gjør det, jeg også.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jensen92
Da sier jeg en PP Nautilus i stål.
Eller en JLC Master Control, eller en sub, eller...nei det må bli PP.:p
 
Rolex 116710 :)

Alternativt en Helson Shark Diver; den eneste klokka jeg kjenner som hadde tålt et helt livs bruk :p
 
Jeg hadde i likhet med mange andre lett valgt Rolex Submariner som mitt livs klokke. Den er forøvrig min hovedgrail, som jeg har tenkt å spare opp til etter studiene:)
 
Helt klart Rolex Submariner. Tror rett å slett jeg ville valgt en 16610LV. Da kunne jeg skiftet insert i ny og ne. Kanskje t.o.m. skaffet meg en pepsi insert også.

LV har jo også maxi dial, noe som er et must for min del. Kanskje oppgradert til den nye lenka etter hvert.
 
Hvis pris ikke er en hindring: Lange Zeitwerk Luminous.
Hvis jeg derimot må ta hensyn til bagateller som økonomi, tror jeg at min Breguet Transatlantique XXI Flyback skulle duge resten av livet.
 
Rolex Daytona SS

Diskre, hårete, chrono, klassikar. Holder for meg. Submariner blir et litt for opplagt valg føler jeg.:)