En klokke på hvert håndledd. Tøff eller harry?

Enig med Anders.
P1000466.jpg

Er det to vintage er det fett.
Er det to nyere er det bare harry. Vet ikke hvorfor. Men Chuck Norris fortalte meg at det er slik, så da er det slik.

Men Chuck Norris fortalte meg at det er slik, så da er det slik.

:D Man må høre på Chuck.
Litt om Chuck Norris fra "Alphabet of manliness" :p

"Chuck Norris eats rocks and shits lightning bolts."

"One time Chuck Norris was walking around in the forest, looking for hippies to use as firewood, when a wild boar suddenly crossed his path. Big mistake. Chuck lifted the boar into the air with his mind, spun him around, and digested him telekinetically. And Chuck wasn't even hungry."

"Chuck Norris has no mother, as crawling out of a vagina is unbecoming of a man of his stature."

Her har vi Diego Maradona med en Hublot Big Bang på hvert håndledd. Det sies at han holder tiden i Argentina med den ene og tiden der han er med den andre.

Diego-Maradona-wears-Hublot-Watch-Big-Bang.jpg

Om man ser bort fra Hublotene er han jammen ikke ulik Ole Klemetsen :D.

Mener å ha lest at Hans Olav Lahlum bærer et digitalur på hver hånd, sånn i tilfelle det ene skulle stoppe. 'Nuff said.

Edit: Nei det var visst på samme hånd. Høyre. På innsiden. :)

lahlum.jpg

Syns ikke det er spesielt harry, bare veldig rart.. Virker også litt ukomfortabel å ha ur på "feil arm".

Jeg liker løsningen med to ur på en arn, men det forutsetter at man enten er svært avslappet når det kommer til riper, eller har penger nok til å bytte ut klokkene på jevnlig basis. Foreløpig er det altså uaktuelt for egen del...men bare vent :D

Fiedel med to på samme hånd (en er en GMT Master mener jeg...den andre vet jeg ikke)
i13227_fidelC2.jpg

Kanskje det er der Maradona har hentet inspirasjon fra? Vet at han er en super Fidel fan. Se bare dette klippet fra en dokumentar om Maradona. Den gikk på Canal + vis det er noen andre som har sett den.

[video=youtube;LBvX4ChSnTA]http://www.youtube.com/watch?v=LBvX4ChSnTA[/video]

Klokke på begge hendene synes jeg er er blodharry. Unntaket er Mr. Hayek, han hadde lov ;)

Hayek_L.jpg

Det ryktes forøvrig at Maradona fikk/får kjempelønn av Hublot for å bli ambassadør for dem. Han er jo tidligere kjent for å gå med Rolex Sub helgull på både høyre og venstre.;)

Var ikke klar over at det var en sådan konservativ gjeng her, gitt ;)

Hva med å ta det hele med et smil, humør og litt kledelig selvironi? Live a little!

La meg se...

Joda. Ikke fritt for Harrytakter her i gården. Ifølge Mads Christensens "Absolutt Mann" er man jo den ultimate blærerøv (i positiv forstand) med èn Rolex på hver arm...:D

IMG_5868.jpg

uni.jpg

IMG_4855.jpg

dble.jpg

DSC03073.jpg