En høyst uventet unboxing

Meget pent. Grattis!
I like it a lot!
Gratulerer. Akkurat den der er vanvittig fin :)
Henger meg med på alle gratulasjonene. Denne var skikkelig flott!
Gratulerer så masse med din 2. BP, nok en klassiker! Som med alt annet fra den kanten er kvalitet og finish svært god her og.
Gratulerer med nytt ur, meget pent!

Takk, takk!
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho
Det begynte med at jeg sendte en mail til Bjerke den 17 mai 2019, samme dag som denne klokken ble lansert, for å melde min interesse. Jeg fikk til svar at de var usikker på hvor mange eksemplarer av denne klokken de ville få inn og de var usikker på om de ville klare å levere til alle som ønsket den, men de noterte ned navnet mitt på interesselisten og skulle ta kontakt når de visste mer om de kunne levere til meg eller ei. Det var snakk om at man skulle få svar i løpet av høsten 2019 og leveringene ville etter planen starte i desember.

Tiden gikk, og det var stille fra Bjerke. Jeg regnet egentlig med at jeg ikke var en av de heldige.

Mandag 07.09 tikket det inn en mildt sagt uventet mail fra Bjerke Karl Johan om at klokken jeg hadde meldt interesse for nå endelig hadde ankommet butikken, og om jeg fortsatt var interessert. Det var jeg jo selvsagt.. Jeg spurte pent om de kunne sende den over fjellet så jeg kunne se litt nærmere på den, noe de sa seg villige til. Fredag 11.09 var den ankommet Bjerke Bergen, og jeg dro selvsagt straks inn for å se.
Den var enda flottere i virkeligheten enn på bildene jeg hadde sett av den.

Så, en liten bildeserie


Som så mange andre unboxinger starter også denne med en grønn pose fra Bjerke.
Vis vedlegg 212722

Ingen hvit ytterboks denne gang.
Vis vedlegg 212723


Vis vedlegg 212724


Vis vedlegg 212726


Vis vedlegg 212727


Vis vedlegg 212728


Vis vedlegg 212729


Vis vedlegg 212730


Vis vedlegg 212731


Vis vedlegg 212732


Vis vedlegg 212733


Vis vedlegg 212734


Vis vedlegg 212735

Flere bilder blir nok postet i diverse tråder.

Takk for titten!
Rått! Grattis!
 
  • Liker
Reaksjoner: Sindregb