En gal manns unboksing... Liten urrelatert sak...

Dette er helt rått Greg, send meg en PM på leverandør og pris. Dette må jeg ha i riggen min ved siden av P-30L.
Tom
 
Haha, for en herlig sak!
Morsom utpakking. Håper den blir brukt slik den er tiltenkt, og at det blir dokumentert her :)
 
Takk for de hyggelige kommentarene. Jeg bestilte min gjennom ur i sentrum i sandvika, telefon: 67215120 og da fikk gikk det omtrent en og en halv arbeidsdag så var den inne og klar til avhenting. Jeg betalte gladelig 1650,- som også inkluderte fire ekstra skrutrekkere - som det er plass til på kniven, men som kom i posen som er avbildet på det siste bildet mitt . Og det er kniven det linkes til noen poster over.

Jeg kjenner til knivforbudet - eller forbud mot bæring av kniv på offentlig sted, men samtidig er smutthullet at du har en aktverdig grunn. Her kommer bunadskniv - MED bunad, selvfølgelig inn. Eller håndverker som har kniv i beltet på arbeidstøy.

Jeg kan bevise at jeg er "på jobb" ved raskt og enkelt fjerne barettene på klokken til den som måtte finne på å anholde meg.

Det er som en gadget å regne, men jeg syntes jeg måtte ha en sånn :)
 
Er trådtittelen en allusjon til Gogols mesterverk
"En gal manns dagbok" som jeg skrev en liten oppgave om for endel
år siden?

Morsom liten unboxing!
 
Gratulerer med tøff sak!
vet hva som står på ønskelista nå.. perfekt å ha med seg på reise om man vil bytte natoer u name it! :)
 
Redigert:
Takk for hyggelig tilbakemelding til dere også...

Er vel slik at denne kniven rett og slett er horologiens svar på rambokniven som var livsnødvendig for "alle" på tidlig åttitall... Som en jippo har jeg tenkt å serve et lommeursverk med denne og lage en liten tråd av det med tid og stunder mellom de andre noe mer seriøse servicejobbene. Eneste som mangler på denne - og som jeg personlig synes at de burde ha fått til - er ikke akkurat plasskrevende, er en eller to oljepinner, dette må jeg bruke hvis vi skal kalle det en service, ellers så er kniven et relativt enkelt men nokså anvendelig verksted i seg selv :) :) :)