En fars plikt å overrekke sine barn en Rolex

En lidelse å lese. Slurv og fjas. Men kommentarfeltet var flott, nåløyet foran tittelen "toppkommentator" må være temmelig trangt.

Jaja artikkelen var rævva og han Bjerkefyren kom vel ikke helt ut av det med æren i behold men hvorfor bry seg om kommentarfeltet.

Er ikke stort annet der enn hva vi finner i Hublot-tråden her inne:D Folk er forskjellig, takk og pris for det.

Nå må dere unnskylde meg for jeg skal lese om og se bilder av den utrolig flotte crownguarden på Glashutte Original Sport Evolution..
SportEvo13.jpg

Den der er et veldig flott ut. Prøvde det på hånden for noen år siden hos Tidemann da han var på Fagernes.
Er et ur jeg godt kan tenke meg. Pussig nok er den veldig lik PO (og Rolex Sub, et annet ur jeg godt kan tenke meg). Ser ut til at jeg har en forkjærlighet for generisk utseende dykkerur.

Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex,Rolex…
Født i 1905.
Først Sub i 1953: 100m…
Sub 610m: 1967...
3800m D.S.S.D kom i 2008.

Omega Marine: 135m i 1937
PloProf 600m: 1970 fikk først feil på 1370m test.

Hvem som hørt om Girard-Perregaux i gatene? Ingen…
Født i 1791…Først tourbillon i 1867…
Deep-Diver 600ft=182m i 1957
3000m S.H.2.Pro kom i 2004…

Det er klart at Rolex skrev en del av dykker-ur historie men det er trist at navnet overdøve alt i mediene fortsatt.
Jeg starter ingen debatt der, men en gang til, leser jeg en artikel som er fullstendig basert på Rolex promotering:rolleyes:

Blir ingen Rolex for jul, jeg har det jeg trenger ;)
20131110_134812_zpscaf06aad.jpg

Et fantastisk ur og vi venter fortsatt i spenning på reviewen din av dette kunstverket @Hammerfjord

Yes, jeg vet det… Var mye vekk offshore og opptatt senere.
Hadde planlagt den på en andre forum i engelsk men det ser ut som jeg skal ta det i norsk her: På TS;)
Jeg håper at det skal motivere en del til å komme i kontakt med den fantastisk modell jeg har nå eid i ett år…

Kommer i løp av uken.

Redigert av en moderator:
Er en grunn til at jeg nesten utelukkende bruker nrk.no som nyhetskanal på nettet.

AB7DD81A-3D68-4DA2-A37A-7029ED3E0B52-1052-000000CF74DF5C3A_zps92e6cf69.jpg

Ingen plikt nei, men jeg kommer nok sikkert til å pushe på sønnen min en Rolex eller to i oppveksten når han blir litt eldre...tenkte han kunne ha en Explorer 1. Tåler det meste og funker som beater..har en ubrukt liggende fra fødeåret (2012) som han skal få ta i bruk etter hvert, men er greit å kunne lære å gå først så han unngår de verste hairlinene.

Redigert:
@Hammerfjord

Hvorfor ikke skrive den på engelsk med det samme, så sparer du deg mye arbeid. Vi forstår godt det engelske språk her inne.

Det kan jeg… Ingen problem. Tenkt bare at det hadde vært rart med en engelsk review på norsk forum.
Klart at det vil gjøre det lettere for meg;)

Trist at artikkelen i all hovedsak handler om pris, penger og kostnad ved å kjøpe et kvalitetsur. ...... Det føler jeg drukner totalt i vrøvlet om pris og penger.
Helt riktig! Artikkelen er nok mer rettet mot kjøpeforvirrede rike menn som panikk kjøper noe dyrt i siste stund . Bjerke tapte nok en god del WIS kunder med den der artikkelen