En bitteliten unbox av ÅRETS GRAIL. NB! Sterke scener av temmelig umøblert klokkeboks

Tusen takk

Må bare si at foreløpig er jeg meget fornøyd med både hyggelige tilbakemeldinger og ikke minst klokke. Nå gleder jeg meg til neste nurkelurkemøte gitt...

Grattis med grail Greg.:p:p:p
Utrolig pent eksemplar dette.
Jakten på denne har vel vært lang og spennende. Nå venter jeg bare i spenning på dine refleksjoner under neste jakt.
Blir spennende å se hvor lang tid det tar.;)

Grattis! :)

Minner meg om at jeg må kjøpe spiker i morgen, og bygge ferdig rekkverket på terrassen :p

Gratla så mye med flott klokke, men det var litt av en samling du har. Imponerende:D:D:D:D

Takker igjen dere...

Mine refleksjoner omkring neste ur er: DESPERAT UTE ETTER EN BEATER.

Tenker på alt fra å grabbe til meg en seiko, til å stikke ned til den lokale sjappe og titte på litt sånn "en kvart rolex" ur... Jeg må jo si at jeg er en lykkelig mann akkurat nå. Ble litt befriende å kvitte seg med to rolexer for denne her også, jeg trodde jeg skulle bli en rolex-samler. Men, jeg innser at jeg jeg har et utpreget konkurranse-instinkt, og jeg vil aldri kunne oppnå en samling av dimensjoner. Nå kan jeg rett og slett bli en "samle på klokker jeg har lyst på" mann... (and can afford :( ).

Men, en ting jeg vet, er at jeg skal ha en pepsi igjen. Dog vil jeg nok ikke "turn vintage this time". Skal ha en slik UJU har skaffet seg.