En bildetråd om remmer

Ny reim fra @Olando, syntes kombinasjonen ble kanonbra!

2_zps0bf26c8d.jpg

1_zps97b530c5.jpg

Redigert av en moderator:
Crossposter denne her også. @Olando som står for denne også! Orginalt tiltenkt Omega "Electric Blue'en" men den sitter forøvrig godt på en blå perlon, og må nok snart på service, så da fikk Visodate'n låne den ;)

QGlWf9Q.jpg

Fikk natoer til Stargate'n - hvor rødt er rødt nok syns dere? Den første er nok favoritten min, men mest kanskje fordi jeg liker zulu bedre enn Nato. Og så er vel den sorte med litt rødt den som ser egentlig best ut, mens den knallrøde passer best når man virkelig vil vises. Noe til enhver anledning altså. :)
DSC_0218.JPG

DSC_0220.JPG

DSC_0219.JPG

@Hansur - ville av det jeg ser gått for andremann men det er ikke så veldig mye begrunnelse bak annet enn at de off-centre stripene var kule og ikke noe jeg sett.

Men når jeg ser bildene over hverandre og ser at "hvitfarven" i papiret varierer en del så er jeg redd at hva vi ser her mismatcher en del med hvordan de ser ut i levende live. Den siste - hvis den er rød-rød og ikke rosa-rød - ser ut å være gøy med.

@Hansur - ville av det jeg ser gått for andremann men det er ikke så veldig mye begrunnelse bak annet enn at de off-centre stripene var kule og ikke noe jeg sett.

Men når jeg ser bildene over hverandre og ser at "hvitfarven" i papiret varierer en del så er jeg redd at hva vi ser her mismatcher en del med hvordan de ser ut i levende live. Den siste - hvis den er rød-rød og ikke rosa-rød - ser ut å være gøy med.

Glemte å justere hvitbalansen på de to siste, så den rosa er noe mer rød-rød enn det ser ut som der. :) Fargen er riktigst nederst på hvert bilde, nærmest kamera, pga blitsen. Ikke enkelt dette lyset, hehe.