@Minuteman , meget bra tilltak og takk for vennlige ord@DrHolm , takk skal du også ha, og veldig hyggelig at dere likte remmene. Det som gjør det artig å lage dem. Og mtp minutemans innspill mtp hvordan diverse remmer klarer seg over tid, så er det jo knall for meg å kunne se hvordan de takler tiden.
@boenna_69 jeg synes perlon var nr 1 (sykt fet!) og sort skin og mesh som nr 2 og 3. Men pokker for en allsidig klokke;0)
Har bestilt én til, kommer nok bilder av både GMT og Sub på Hodinkee etterhvert To 16mm orgiginale gullbelagte Rolex-spenner har dessuten ankommet fra Lervik. (Viktig å legge merke til at disse remmene er 20/16, ikke 20/18, dersom man har noen bestemte spenner man vil benytte.)
Er fargeblind, så lurer på om den er blå og evt vil matche blå dongeri?
Den ser litt lang ut, vet du om den leveres i forskjellige lengder evt om den er custom-made?
Er fargeblind, så lurer på om den er blå og evt vil matche blå dongeri?
Den ser litt lang ut, vet du om den leveres i forskjellige lengder evt om den er custom-made?
Etter hvert som det dukker opp (eller jeg finner) andre tråder om remmer legger jeg en lenke til disse i første post. Kom gjerne med flere lenker om dere finner noen - det være seg tråder med unboxing av nye remmer, spørsmål om remmer eller annet remrelatert.
Jeg sletter samtidig min presentasjon i første innlegg for at det hele skal bli litt ryddigere. Den er allikevel quotet lenger ned i tråden.
Som vanlig med italienere er dialogen litt vanskelig, men reimen er veldig fin. Den minner veldig om Hodinkee-reimene, kanskje ikke så rart ettersom begge er produsert i Toscana. For alt jeg vet, kan de være produsert av samme mann.