En bekjennelse om savn

Haha.. Når klokkegalskapen midlertidig settes til side for å få en 348 spider inn i garasjen kan jeg ikke synes synd på deg ;p

Uansett; velkommen tilbake:)

Det ene trenger ikke utelukke det andre!
 
Velkommen tilbake, Ursa! Hvis lyst på vintage Rolex og Patek sportsur er en sykdom vil jeg ikke vite hva kuren er :D
 
Hei gjen Ursa,

Jeg har fortsatt stor glede av ditt garasjesalg! :D

Merker selv at interessen går i bølger men den slipper ikke taket...

B675A615-1A17-4139-929A-7EFF4E6B232C-2770-0000033A2623342C.jpg
 
Patinaen på den bezelringen er helt konge, tobel! Så fin den er blitt på lenke.

Blir litt irritert når jeg tenker over alle skattene jeg har latt gå. Jaja, er vel bare å begynne fra square one.
 
Patinaen på den bezelringen er helt konge, tobel! Så fin den er blitt på lenke.

Blir litt irritert når jeg tenker over alle skattene jeg har latt gå. Jaja, er vel bare å begynne fra square one.

På en måte kan jeg tenke meg at det må være litt gøy også... ;)
 
Jeg har selv prøvd å holde meg unna en gang for noen år siden... Skulle ha en klokke og IKKE bli påvirket her inne... Det varte noen måneder husker jeg, 4 -5? Kanskje. Uansett, du var jo en av de hardest angrepne her inne, såpass vet jeg. Vanskelig å fornekte seg selv i lengden... Nå ser jeg absolutt slitet med to dyre hobbyer som konkurrerer om hverandres midler, men, ser du, man kan utmerket godt være her inne uten å handle hele tiden. Dette vet du selvfølgelig. Håper du blir denne gangen.

Velkommen tilbake.

PS - kanskje et lite urmakerkurs i sommer vil få deg inn på et smalere - men akk så morsomt spor, og som alikevel berettiger din tilstedeværelse her inne :)