En Audi til begjær

Hehe, artig hvordan han feilskriver Nm for så å skrive i parantes hva det betyr, "for de som ikke forstod det". :p

Men ja, genial annonse. En av de beste måtene å selge bil på for tiden. Trash den i annonsen, få oppmerksomhet i sosiale medier og kanskje til og med riksdekkende nyheter. Mange som ser annonsen, og kanskje en som kjøper den uten å gidde å prute fordi den er artig. :p
 
Løp og kjøp.. 26' for overhalt tip må jo være et røverkjøp ;) Jeg betalte 53' for en manuell 6-trinns overhalt kasse med clutch til samme årsmodellen hos VAG for 6 år siden :evil:
 
En kjekk bil på papiret, og har vært nær å kjøpe lignende Audier. Men takk gud for at jeg har holdt meg, Audi-modellene fra den tiden har ikke det beste ryktet...
 
Herregud, nå fikk jeg litt angst i forhold til min nyinnkjøpte bil. Delepriser har visst utviklet seg litt i løpet av 30 år. For golfens nye girkasse betalte jeg i 2008: to kasser pils, to dørhåndtak, en girkule og ett klistremerke (true story).

Får håper bimmern holder seg hel. Bakdiffen får kjørt seg ihvertfall
 
BMW-deler i Norge er ikke veldig snille mot lommeboken, men om du har mulighet til å reise til Tyskland ville jeg gjort det! :)

Foreldrene til en kompis av meg har en 2003 (?) 330 Touring. Begynte å få problemer med sentrallåsen på bilen etterhvert, og etter hos merkeforhandler i Stavanger fikk de et estimat på ca. 15 000 for reperasjon. Sa selvsagt nei og tenkte heller en får leve med problemet. Da de senere var på bilferie i Tyskland stoppet de innom en BMW forhandler/verksted og der tok de rett under 2000 for hele jobben. :!:
 
En kjekk bil på papiret, og har vært nær å kjøpe lignende Audier. Men takk gud for at jeg har holdt meg, Audi-modellene fra den tiden har ikke det beste ryktet...

2,5 literen som står i denne bilen er langt fra kjekk å leve med hvertfall... En motor å styre langt unna om en ser etter A6er fra denne perioden. :)
 
Kommer litt ann på. Om du kan skru selv er det noen tusen for et sett nye kamaksler. Om du finner en hvor kammene akkurat er byttet er mye også gjort.

Bortsett fra det er dette som de fleste andre biler fra tyskland som har gått 160-200'km; masse dritt som må byttes hele tiden og siden det er tysk koster delene penger dessverre.

Min 2001 mod 730d kostet meg 100' på ett år, da ble den sporenstreks solgt. Kjøper fikk en bil med masse nytt, men ser den er måneder på overtid for EU kontroll. Hvem vet hva som foregår der nå.
 
Jepp, var litt kontrast der ja:p Ikke det at jeg har peiling på bil, så så bare at det var en fejajji.