En alien har landet

Medlem
3. april 2014
Innlegg
1.251
Sted
Viken
Av og til skjer de merkeligste ting. For ca en uke siden fikk jeg en henvendelse på en byttehandel. Klokken jeg ble tilbudt var dritstygg. Helt uaktuell, tenkte jeg. Men av en eller annen grunn som jeg ikke husker så begynte jeg likevel å lese noen reviews. Kanskje litt spennende? Så fikk jeg muligheten til byttehandler med både IWC-er, Grand Seiko og Panerai. Fornuftige og fine klokker. Ganske trygge handler med noenlunde forutsigbar annenhåndsverdi. Men nå fortonet de seg som kjedelige. Så drit i å kjøre safe!!
00.jpg
02.jpg
04.jpg
06.jpg


LINDE WERDELIN SpidoLite II Tech Green.
En klokke Darth Vader eller Kylo Ren kunne brukt om de skulle brukt mekaniske klokker :D.​

Klokken er laget i "forged carbon", "Alloy Linde Werdelin" aka ALW (en metallkompositt som er halvparten så tung som titanium), keramikk, kevlar og bronse. 44 mm, men utrolig behagelig på! Sitter som limt på håndleddet, og lettere enn en GS Snowflake!
Kan ikke si annet enn at jeg digger den! Mange her inne vil nok rynke på nesen og bla fort videre. Det er forståelig nok - det ville jeg også ha gjort for en uke siden. Men ikke nå!
Forøvrig nr 1 av kun 75 produsert. Det er jo litt gøy da!
16.jpg

08.jpg
10.jpg
12.jpg
14.jpg
18.jpg
20.jpg
22.jpg
24.jpg
26.jpg
28.jpg


Ok da - så unboxet jeg den egentlig for noen timer siden...
40.jpg
 
Redigert:
Grattis med bølletøff klokke, og velkommen i klubben ;) Ikke mange LW på sonen. Det er jo litt gøy å ha noe som ikke alle andre har. Og når man er på GTG så er det alltid en vinner blandt Rolex og Panerai gutta ;) De er bare misunnelig :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Fantastisk klokke Jeg fikk selg sansen for disse etter en GTG/presentasjon for et år siden. Flotte klokker og herlige "outsiders"!

Hva er all og bokstaver på siden, @KTS69?

8