Oi, her var det jammen kommet mange hyggelige tilbakemeldinger. Takk for det 
Skal forsøke å oppdatere tråden med noen bedre bilder og kanskje litt mer info etterhvert.
Har nå bestilt meg en klokkeboks og litt verktøy som kan være kjekt å ha. Winder av noe slag blir det kanskje etterhvert også, men foreløpig er Omega (fritid) og Tag Heuer (Jobb) på rulering hver dag.
nemlig Rolex Explorer II "Polar". Mulig at Omega må vike for den i løpet av året, vi får se

Skal forsøke å oppdatere tråden med noen bedre bilder og kanskje litt mer info etterhvert.
Har nå bestilt meg en klokkeboks og litt verktøy som kan være kjekt å ha. Winder av noe slag blir det kanskje etterhvert også, men foreløpig er Omega (fritid) og Tag Heuer (Jobb) på rulering hver dag.
Tro meg, hvit skive skal jeg en dag ha. Men det blir ikke før jeg får kjøpt meg klokken jeg drømmer omGratulerer med flotte ur! Blir den neste med hvit skive?![]()
nemlig Rolex Explorer II "Polar". Mulig at Omega må vike for den i løpet av året, vi får se
Chronometer er vel det jeg burde skrevet ja, tenkte ikke helt over at chrono blir brukt som forkortelse på chronographNydelig samling!
... Men så har jeg også eide den ene modellen (seiko) og kikker ned på broren til den andre (Omega'en)
Men skal vi vare riktig så pirkete så er det ikke chrono (chronograph) på Electric Blue, men det kan godt være at den er chrono-meter nøyaktig![]()