-Emil- sin samling.

Medlem
6. jan. 2013
Innlegg
111
Sted
Hedmark
Tenkte å legge ut noen bilder av klokkene mine, skal få tatt noen bedre bilder etterhvert av hver enkelt klokke.
Etter 3-4uker på forumet så har det jammen meg blitt noen ur på meg også, skal nok ikke se bort ifra
at det vil bli noen flere i samlingen min også. Neste blir vel klokkeboks og verktøy.
Klokkene jeg har til nå er Omega SMP chronometer, Tag Heuer aquaracer cal.5 og Seiko SKX009j.

8417515744_c914fc1b65_c.jpg

8417516384_2f39e333dd_c.jpg

8416422509_1e48d7a2f8_c.jpg

8416423121_cf3c8fcc65_c.jpg
 
Redigert:
3 kjempeflotte og forskjellige dykkerklokker som fyller hver sin rolle dette. Nydelig samling så langt, artig å følge veien videre. Takk for at du deler. :)
 
Redigert:
Fin samling og bra start på karrieren. SMP med sverdvisere er et must hos enhver samler med respekt for seg selv og sin hobby. Kanskje ikke alle er enige om dette, men du og jeg har iallefall skjønt det :cool:
 
Nydelig samling!
... Men så har jeg også eide den ene modellen (seiko) og kikker ned på broren til den andre (Omega'en)
Men skal vi vare riktig så pirkete så er det ikke chrono (chronograph) på Electric Blue, men det kan godt være at den er chrono-meter nøyaktig ;)
 
Hei.
Ikke alle som er forunt en slik flott samling etter kun uker på tidssonen.
Flott at du deler bilder og er framme i teten og tar jobben med og dra feltet. Liker ikke det Petter gjør til stadighet......

Mvh
Timebandit.
 
Se her ja, nydelig.
Jeg liker Seamaster Electric Blue bare mer og mer. Takk som deler, og bilder liker vi.
Minner meg på at jeg kanskje burde oppdatere samlingen min også...
 
Oi, her var det jammen kommet mange hyggelige tilbakemeldinger. Takk for det :D
Skal forsøke å oppdatere tråden med noen bedre bilder og kanskje litt mer info etterhvert.
Har nå bestilt meg en klokkeboks og litt verktøy som kan være kjekt å ha. Winder av noe slag blir det kanskje etterhvert også, men foreløpig er Omega (fritid) og Tag Heuer (Jobb) på rulering hver dag.

Gratulerer med flotte ur! Blir den neste med hvit skive?:D
Tro meg, hvit skive skal jeg en dag ha. Men det blir ikke før jeg får kjøpt meg klokken jeg drømmer om
nemlig Rolex Explorer II "Polar". Mulig at Omega må vike for den i løpet av året, vi får se:)

Nydelig samling!
... Men så har jeg også eide den ene modellen (seiko) og kikker ned på broren til den andre (Omega'en)
Men skal vi vare riktig så pirkete så er det ikke chrono (chronograph) på Electric Blue, men det kan godt være at den er chrono-meter nøyaktig ;)
Chronometer er vel det jeg burde skrevet ja, tenkte ikke helt over at chrono blir brukt som forkortelse på chronograph:eek:
 
Nå var jammen meg alle klokkene solgt, det var egentlig ikke planen men det må til for at jeg kan kjøpe klokken jeg har i tankene nå:)
Så da satser jeg på at om en månedes tid sitter med en Rolex sub på lanken:D Skal ta mange bilder og legge det ut i denne tråden. Interessen for klokker er ikke mindre selv om samlinga er borte ;)
 
Nå var jammen meg alle klokkene solgt, det var egentlig ikke planen men det må til for at jeg kan kjøpe klokken jeg har i tankene nå:)
Så da satser jeg på at om en månedes tid sitter med en Rolex sub på lanken:D Skal ta mange bilder og legge det ut i denne tråden. Interessen for klokker er ikke mindre selv om samlinga er borte ;)

Hadde tenkt til å si gratulerer med flott samling på kort tid.. Men det blir vel litt feil, så jeg sier velkommen istedet, så blir det fint å se nyervervelsen!!
 
Nå var jammen meg alle klokkene solgt, det var egentlig ikke planen men det må til for at jeg kan kjøpe klokken jeg har i tankene nå:)
Så da satser jeg på at om en månedes tid sitter med en Rolex sub på lanken:D Skal ta mange bilder og legge det ut i denne tråden. Interessen for klokker er ikke mindre selv om samlinga er borte ;)

Trenger ikke å engste deg for omegaen! Den kommer til et godt hjem :)