Sponset El Primero 21

JørgenO

Otteren Gullsmed & Urmaker
Forumsponsor
Medlem
11. juni 2015
Innlegg
358
Sted
Stavanger
Spennende intervju med Biver hos Watch Time. De sister årene har vært dårlige for Zenith og Biver har tatt kontroll over merket. Her forteller han om sine visjoner om merket og det nye verket de skal lansere. Det ser ikke ut som om Zenith skal bli noe nytt Hublot, tradisjonene står allerede sterkt og skal styrkes. Det virker oppløftende i mine øyne!
http://www.watchtime.com/wristwatch...de-biver-on-zeniths-new-chronograph-movement/
 
Oioi, litt skeptisk til "Defy" - gitt historikken, men om designet på kassen blir bra (også størrelsesmessig, altså ikke over 40-41mm) kan dette bli veldig bra... spent på å se bilder :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11
Biver er en ekte raring som har både sagt og gjort mye rart på ekte cowboy-vis, men gudbedre så mye han har fått til da. Tipper han lykkes nok en gang.

Ingenting som slår Nataf sine psyko extreme defy varianter. Kudos for å tørre å forsøke, men litt av en skivebom når alt kom til alt.

Blir spennende å se!
 
  • Liker
Reaksjoner: hanse
Får bare håpe at fremtidige El Primero modeller ikke blir for mye inspirert av nyere Carrera modeller. Og at de holder seg til klassiske modeller.
 
Synes Hublot er helt begredelig, og Tag har kun få modeller jeg kan tenke meg. Det sagt, Biver vet hva han driver med, og har jo åpenbart en strategi om å la det få være "noe helt eget" i gruppen av merker. Har troen på at han kan gjøre store ting med merket