Eine sehr lecker chronograph!

Åh, snadder :cool:

Gratulerer med en fantastisk klokke av ypperste kvalitet. Samlingen din er imponerende den og :)
 
Gratulerer med en helt vidunderlig fin chrono fra GO, rett og slett slående nydelig! Takker for en gjennomført unboxing med (som vanlig) skikkelig lekre bilder :)

Du har en passelig rå samling nå forresten!
 
Glasshutte

Oj oj, denne Glasshutten var vakker, skaper også en flott balanse i klokkeboksen, er utvalget ' tilfeldig' og kommet av seg selv etterhver eller er 'løpet' mer eller mindre planlagt ? En boks å være stolt av ! Her hadde jeg vært i tvil hver morgen om hvilket som skulle få æren av wrist time.
 
Tusen takk for gratulasjoner!

Oj oj, denne Glasshutten var vakker, skaper også en flott balanse i klokkeboksen, er utvalget ' tilfeldig' og kommet av seg selv etterhver eller er 'løpet' mer eller mindre planlagt ? En boks å være stolt av ! Her hadde jeg vært i tvil hver morgen om hvilket som skulle få æren av wrist time.

Det er så lite planlagt som det bare blir @Timewarp. Paneraien var ikke planlagt, speedy`n var litt "impuls-ønske", Subben var også impulsbytte som gikk ganske fort for seg, og Glashùtten har alltid hatt litt sansen for, og da jeg kom over en var det bare å slå til, men det var absolutt ikke planen. :)
 
Redigert av en moderator:
Knallflott GO.
De viserne er noe av det flotteste jeg har sett.
Gratulerer med flott tilvekst til allerede imponerende samling.
:D
 
Den er desidert en av de fineste glashuttene jeg har sett. Har selv hatt bigdaten fra samme familie flere ganger på hånden, dette er en flott serie. Gratulerer :)