Eh. prisstigning ?

Alle AD`s jeg har snakket med siste uken sier prisjustering slutten av feb-->mars.

I den forbinnelse med at jeg handlet 116613LB jeg fikk denne infoen, så regner med at infoen stemmer.

Smart selger han i den butikken da. Ved å presentere deg antagelser som fakta, da AD får beskjed dagen før en prisstigning, fikk han solgt en klokke :O
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen og UJU
Ja ja.
Hvis du har vært på byen 10 ganger siste året, og har fått deg en på trynet i taxikøen alle ti gangene så er det vel å forvente at det skjer ved neste bytur også...
Sist Rolex valgte å ikke sette opp prisene var vel under finanskrisen i -08 eller -09 hvis jeg ikke husker helt feil.
 
2014 og 2015?

Ja ja.
Hvis du har vært på byen 10 ganger siste året, og har fått deg en på trynet i taxikøen alle ti gangene så er det vel å forvente at det skjer ved neste bytur også...
Sist Rolex valgte å ikke sette opp prisene var vel under finanskrisen i -08 eller -09 hvis jeg ikke husker helt feil.
 
  • Liker
Reaksjoner: Avio og UJU
Smart selger han i den butikken da. Ved å presentere deg antagelser som fakta, da AD får beskjed dagen før en prisstigning, fikk han solgt en klokke :O
For meg er det like gyldig, klokken hadde gått min retning med eller uten prisstigning...
 
Ser at urverket har satt opp prisene på både 114060, 116610 og 116600.. SD4K nærmer seg 100k-grensa nå..
 
Fake news... The prices are going down. Everyone is going to get a Rolex. Just wear it, and grab them - they love it. It's going to be great - tremendous. I'll make it happen. The other brands are losers, just losers.
 
Var der for noen uker siden, ser ikke helt hva du mener.. Med mindre du er ute etter brukt Omega så er det knapt en pint i inntjening på de fleste dyrere ur

Sist jeg sjekket prisen på Heatrow kunne jeg få en exp1 for ca £4000 (ligger vel på listepris 4800 inkl VAT), som skulle tilsi omtrent 52-53 inkl norsk mva. Hvis man tror på en 5% prisøkning her hjemme, ville samme klokke havne på 60 000 før eventuelt rabatt hos snille AD'er.
 
Ser ut som urverket vet noe andre ikke vet ennå, det virker som de fleste rolex er justert opp ca 5%
 
Tja, Speedy "Moonwatch" ligger fremdeles til en latterlig lav pris i forhold til norske urmakere, til og med lagervare

omega'ene er også justert opp ca 4% på urverket

Omega.JPG