Eh... dagens Maradona

Medlem
7. juli 2015
Innlegg
30
Sted
Oslo
Fotballspilleren Maradona ble en gang avbildet med et ur på hvert håndledd. Kanskje det var for å balansere ut vekten på hver hånd, for å slippe å kjøpe
maradona.JPG
et ur med GMT-funksjon eller kanskje han bare syntes det var kult å vise frem noen av urene sine?
Uansett - tok en Maradona idag for å prise det fine høstværet og valgte meg to klokker med farger;
 
Han har blitt avbildet med to klokker flere ganger. Orginalt var det to Daytonaer. Under fotball VM gikk han konsekvent med to stk Hublot.

Har alltid en på hver arm på vei til GTG eller øl med klokkevenner, dama synes det er helt krise.
 
Vår egen Lahlum går vel også konsekvent med to klokker. Kanskje jeg skal kjøpe en GS quartz som jeg kan ha på høyre labb. Så kan jeg enkelt justere den mekaniske på venstre til riktig tid.
 
Han har blitt avbildet med to klokker flere ganger. Orginalt var det to Daytonaer. Under fotball VM gikk han konsekvent med to stk Hublot.

Har alltid en på hver arm på vei til GTG eller øl med klokkevenner, dama synes det er helt krise.

Da venter jeg spent på bilder av din kombo!