Eg er forelska.

Bromle

Støttemedlem
Medlem
16. mai 2011
Innlegg
3.673
Sted
Hardanger
Kva skal ein finne på ein regntung lørdag? Jo ein tur til Haugesund å besøke Lervik Ur er jo alltid kjekt. De har jo prototypen på den nye Bruvik Senja inne. Så det blei å ta turen for å glo og klå litt.
Den var kul den, ja. Men det var ikkje den eg forelska meg i. For når denne dukka opp på skrivebordet til Rolf Terje var eg solgt. Herregud :mrgreen:
Denne måtte eg ha. Har sett samme modellen her inne. Og likt den svært godt. Men det å få sjå den IRL. Steike.
Å vera forelska i ei klokke er vel å ta litt hardt i. Men dere skjønner.

Så då er det vel berre å kjøre på med bilder.

IMG_20200718_195959.jpg


IMG_20200718_200121.jpg


IMG_20200718_200237.jpg


IMG_20200718_200822.jpg


IMG_20200718_200854.jpg


Takk for titten.
 
Kva skal ein finne på ein regntung lørdag? Jo ein tur til Haugesund å besøke Lervik Ur er jo alltid kjekt. De har jo prototypen på den nye Bruvik Senja inne. Så det blei å ta turen for å glo og klå litt.
Den var kul den, ja. Men det var ikkje den eg forelska meg i. For når denne dukka opp på skrivebordet til Rolf Terje var eg solgt. Herregud :mrgreen:
Denne måtte eg ha. Har sett samme modellen her inne. Og likt den svært godt. Men det å få sjå den IRL. Steike.
Å vera forelska i ei klokke er vel å ta litt hardt i. Men dere skjønner.

Så då er det vel berre å kjøre på med bilder.

Vis vedlegg 204961

Vis vedlegg 204962

Vis vedlegg 204963

Vis vedlegg 204964

Vis vedlegg 204965

Takk for titten.
Gratulerer! Forstår godt forelskelsen. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bromle og ingesamojed
Kva skal ein finne på ein regntung lørdag? Jo ein tur til Haugesund å besøke Lervik Ur er jo alltid kjekt. De har jo prototypen på den nye Bruvik Senja inne. Så det blei å ta turen for å glo og klå litt.
Den var kul den, ja. Men det var ikkje den eg forelska meg i. For når denne dukka opp på skrivebordet til Rolf Terje var eg solgt. Herregud :mrgreen:
Denne måtte eg ha. Har sett samme modellen her inne. Og likt den svært godt. Men det å få sjå den IRL. Steike.
Å vera forelska i ei klokke er vel å ta litt hardt i. Men dere skjønner.

Så då er det vel berre å kjøre på med bilder.

Vis vedlegg 204961

Vis vedlegg 204962

Vis vedlegg 204963

Vis vedlegg 204964

Vis vedlegg 204965

Takk for titten.
Grattis m kul Omega
 
  • Liker
Reaksjoner: Bromle
Gratulerer så mye med en ny og annerledes Omega. Den skiva er bare så hvit! Den må oppleves. Farge på bezel er ny og av den friske typen. Man blir rett og slett glad av og se på denne skiva!
igjen, grattis med en freidig omega;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bromle