Edox Grand Ocean. Latterlig billig, eller kunstig høy "førpris"?

Det var raskt levert! Jeg er dessverre på jobb i Ålesund, men posten har prøvd å levere den i dag! Det er faktisk ikke mer enn 6 dager etter bestilling. Tommelen opp for Jomashop. Gleder meg til å komme hjem å pakke opp!
 
Det var raskt levert! Jeg er dessverre på jobb i Ålesund, men posten har prøvd å levere den i dag! Det er faktisk ikke mer enn 6 dager etter bestilling. Tommelen opp for Jomashop. Gleder meg til å komme hjem å pakke opp!

Min plan var å sende den til min søster som bur i London. lExpressfrakt på 1 dag frå Joma der som regel...
Irritere meg at eg ikkje fekk bestillt! JaNei...

Ser forøvrig dei har den med blå skive, og hadde slitt med å velge mellom blå/hvit/sort...
 
Jeg hadde litt problemer med å velge farge jeg og, tror alle er fine. Men landet på hvitt siden det er vår og sommer. :)
 
Jada, jeg fikk hentet den til slutt! Men har knapt vært hjemme etterpå, så jeg har ikke hatt tid til å legge ut bilder fra "unboxingen" enda.

Jeg synes den var veldig fin og fikk en "kvalitetsfølelse" så jeg TROR dette var et meget godt kjøp. Men jeg har ikke allverden erfaring med klokker, når sant skal sies. Jeg legger ut bilder når jeg kommer meg hjem igjen. :)
 
Jada, jeg fikk hentet den til slutt! Men har knapt vært hjemme etterpå, så jeg har ikke hatt tid til å legge ut bilder fra "unboxingen" enda.

Jeg synes den var veldig fin og fikk en "kvalitetsfølelse" så jeg TROR dette var et meget godt kjøp. Men jeg har ikke allverden erfaring med klokker, når sant skal sies. Jeg legger ut bilder når jeg kommer meg hjem igjen. :)

Grattis! Gleder med til å se hvordan den sitter på lanken! :)
 
Edox lager kvalitets klokker som er ofte til å finne med grei priser på netbutikker som etterselger konkurs ov overstock.
Jeg tror at Edox produsere en god del faktisk og de er en uavhengig klokke varemerke.
Rykter sier at de lager selv en del kasser og deler for andre varemerker også... Har ikke hardt fakta på det.
Men jeg fikk en Edox Class 1 date med full ceramic bezel for en kompis en dag, han har brukt den i 3 år allerede uten problem.
 
Har endelig fått tid til å ta noen bilder, here goes:

IMG_0393_zps1e566e60.jpg


IMG_0392_zps54fc2809.jpg


IMG_0391_zpsd37d4e4e.jpg
 
Takk. :) Jeg tror nok det var et godt kjøp. Jeg likte godt at stjerna på urskiven er litt opphøyd, så den blir litt "levende" når man beveger klokka å får lys fra forskjellige kanter.
 
Vakkert chronometer til en meget bra pris! Liker godt innfestingen av remmen, kult at den går helt inntil selve kassa, og i tillegg blir bredere!!