Gratulerer med flott gull LLD :)
runes Medlem 18. aug. 2011 Innlegg 2.085 Sted Mellom skogen og jordet 21. jan. 2014 #47 john skrev: Den er så smooth! Grattis med gull Klikk for å utvide... TomB skrev: Gratulerer med kjempefin klokke Klikk for å utvide... boenna_69 skrev: Veldig flott med gull! Stor grattis! Klikk for å utvide... Casio skrev: Lekkert! Klikk for å utvide... Takk for det. Smooth er nok virkelig en riktig beskrivelse. Greg skrev: At jeg liker klokken vet du jo alt Gratulerer Klikk for å utvide... Takk for det, og takk for at du fikk øynene mine opp for gull. Tore skrev: Gratulerer Rune! På tide at du ble gullmann nå Jeg er litt redd enda. Det kommer nok til slutt. Klikk for å utvide... En dag ser du lyset, Tore. (Eller kanskje det heller er mørket jeg har sett). KarlFr skrev: superflott Klikk for å utvide... Striky skrev: Gratulerer med flott gull LLD Klikk for å utvide... Tusen takk.
john skrev: Den er så smooth! Grattis med gull Klikk for å utvide... TomB skrev: Gratulerer med kjempefin klokke Klikk for å utvide... boenna_69 skrev: Veldig flott med gull! Stor grattis! Klikk for å utvide... Casio skrev: Lekkert! Klikk for å utvide... Takk for det. Smooth er nok virkelig en riktig beskrivelse. Greg skrev: At jeg liker klokken vet du jo alt Gratulerer Klikk for å utvide... Takk for det, og takk for at du fikk øynene mine opp for gull. Tore skrev: Gratulerer Rune! På tide at du ble gullmann nå Jeg er litt redd enda. Det kommer nok til slutt. Klikk for å utvide... En dag ser du lyset, Tore. (Eller kanskje det heller er mørket jeg har sett). KarlFr skrev: superflott Klikk for å utvide... Striky skrev: Gratulerer med flott gull LLD Klikk for å utvide... Tusen takk.
Jon Ali Medlem 4. aug. 2011 Innlegg 1.636 Sted Kristiansand 24. jan. 2014 #48 Gratulerer med en vakker gullklump.
runes Medlem 18. aug. 2011 Innlegg 2.085 Sted Mellom skogen og jordet 25. jan. 2014 #50 Jon Ali skrev: Gratulerer med en vakker gullklump. Klikk for å utvide... maghas9 skrev: Gratulerer Klikk for å utvide... Tusen takk begge to.
Jon Ali skrev: Gratulerer med en vakker gullklump. Klikk for å utvide... maghas9 skrev: Gratulerer Klikk for å utvide... Tusen takk begge to.