Dyktig skredder

Medlem
26. mars 2012
Noen som kan anbefale en dyktig (ikke billig) skredder i Oslo området? Det er i utgangspunktet en relativt enkel jobb, da det er snakk om en jakke som skal legges opp i ermene. Har dessverre en rekke dårlige erfaringer med skreddere/sydamer som i utgangspunktet har hatt bra tilbakemeldinger, så derfor vil jeg høre litt rundt før jeg leverer inn jakken.

Håper derfor at sonen’s ekspertise kan dytte meg i riktig retning til noen som har yrkesstolthet og setter sitt håndverk høyt :)

• Liker
Reaksjoner: holmby
Faryabi på Olaf Ryes plass

Har du erfaring med han selv? Er i utgangspunktet litt skeptisk til en som driver som skomaker og skinnarbeider i tillegg til å være skredder? Mulig det er helt ubegrunnet å være skeptisk fra min side, men jeg hører gjerne din erfaring :)

Ring Ferner, Øye, L'Escalier, Cavour? De må ha skreddere som gjør arbeid de kan stille seg bak.

Min Oslo-kjennskap er utdatert, men er du på Østfold-siden er Ali i Sarpsborg usannsynlig dyktig.

• Liker
Reaksjoner: Humla
Ring Ferner, Øye, L'Escalier, Cavour? De må ha skreddere som gjør arbeid de kan stille seg bak.

Min Oslo-kjennskap er utdatert, men er du på Østfold-siden er Ali i Sarpsborg usannsynlig dyktig.
Takk for tips!

Kan anbefale skredder John i Prinsens gate 22, 70 meter fra Bjerke.

Har brukt henne i mange år og har aldri hatt noe å klage på.

Ta et søk her på forumet, flere enn meg som er fornøyde.

Skredder john

• Liker
Reaksjoner: karving og Humla
Kan anbefale skredder John i Prinsens gate 22, 70 meter fra Bjerke.

Har brukt henne i mange år og har aldri hatt noe å klage på.

Ta et søk her på forumet, flere enn meg som er fornøyde.

Skredder john
Veldig fornøyd for noen måneder siden med å legge inn jakke og bukse, samt legge ut ermer på en blazer. Gikk også radig.

• Liker
Reaksjoner: Humla