Dykker

andres

Støttemedlem
Medlem
24. mai 2013
Innlegg
4.092
Sted
Sandnes
Så...Har holdt på med dette tullet noen år nå og har sikkert hatt 50-60 klokker hittil (ren gjetning..) Men er veldig få klokker som er merket "ikke selge" hos meg. En JLC Grande Reverso GMT og en Rolex Exp 2 polar. Disse skal få bli, så det har blitt til at det alltid er 2-3 klokker som flippes med gjevne mellomrom. Har gått mye i Rolex og Omega, har prøvd andre ting også, men ingenting som har vært fryktelig spennende.

Har tenkt en stund nå at neste klokke måtte bli noe som ikke alle andre har, noe som er litt "crazy" Om denne treffer innenfor får dere avgjøre, jeg gjorde hvertfall mitt beste. Kan hende noen har sett et bilde eller 2 av denne allerede, men til dere andre: 100 poeng og evig heder og ære om dere gjetter riktig etter disse 5 hintene:

300 m vanntett


GMT


Limitert utgave


Ikke sveitsisk, men sveitsisk urverk


Automatisk



Greide du det?
















Linde Werdelin "3 timer" GMT nr. 002/222.






Ganske fresh skive!




















Ganske happy med denne, kurver fint over håndleddet. Ganske stor, men kort lug-lug så ligger bra på armen. På ingen måter topptung og en skive som virkelig spiller i lyset.

Takk for titten.
 
Stilig!! Gratulerer med en flott og uvanlig klokke!

( nei klarte ikke gjette)

Den er knalltøff, gratulerer så mye med den :)

Gratulerer med et uvanlig, men tøft valg!

Nice! På tide med en tur over fjorden igjen nå:) Gratulerer!

Fett. Kanskje den kuleste klokken på tidssonen! :D

Gratulerer med fet LW :)

Tusen takk folkens, er fornøyd med den. Faktisk er bærekomfort veldig bra, noe jeg er meget lettet over...
 
Bølletøff klokke som oser av pondus.
Faren med en så spektakulære klokke hva gjelder kasse og fremtoning, er vel at den raskt blir flippet videre igjen. Om så skjer..,keep me in the loop.
Grattulere med valget ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: andres