Solgt Dual CS601 platespiller med Ortofon 2M Red pickup/stift

Medlem
26. des. 2013
Innlegg
3.231
Sted
Røyneberg
En strøken* vintage Dual CS601 med nesten ubrukt 2M Red selges eller byttes (prisantydning 2.900). Platespilleren ble pusset opp av forrige eier, og fremstår strøken! To riper i den 70-tallsbrune akrylen som jeg ikke får fotografert er eneste kosmetisk feil jeg henger meg opp i. Jeg har satt på en svært lite brukt (10-15 LP-plater) 2M Red som jeg kjøpte ubrukt på Torget på Hifisentralen. Kvittering medfølger for 2M Red. Det medfølger også en høykvalitets DIN-RCA-overgang, og en platevekt/presse i stål med vater og original Dual pickup med en stift av ukjent opprinnelse. Platespilleren befinner seg på Sola utenfor Stavanger.

*alderen tatt i betraktning

Platespilleren har stått i anlegg nummer tre, som jeg ikke får benyttet i noen grad, og selges derfor.

Jeg ønsker meg følgende, som kan kan inngå i byttehandel med penger ene eller andre veien:
- iPad Air, iPad 4. gen. eller iPad 3. gen.
- Samsung Galaxy Note 3 LTE SM-N9005 32GB

Henting er å foretrekke, men ettersom platespilleren har transportskruer og jeg er en mester i emballering, lar det seg gjøre å sende den på kjøpers regning og risiko (Norgespakke). I så fall ønsker jeg forskuddsbetaling til bankkonto.

Ta kontakt via PM, kleiberg ALFAKRØLL lyse DOT net eller 913 nittiåtte 096 for en hyggelig handel!

Alle bildene er av aktuelt objekt.































 
Redigert: