Du vet du har vært for mye på TS når...

aek

Medlem
23. des. 2013
Innlegg
765
Sted
Akershus
Når sant skal sies fikk jeg ideen til denne tråden da jeg satt på ramma i morges, og så dette:
dorull.jpg

Gjennom mitt syke hode fór tanken: «Neinei. Den dorullen er alt for smal for den baretten. Må få tak i en bredere dorull».

Noen andre som av og til merker at de har inntatt for stor dose TS, med liknende hjernekortslutninger som resultat?
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Kult!
Da jeg begynte å lese var min første tanke at du kunne lage rem av toalett-papiret. Derimot vet jeg at toalettpapir finnes i ulike bredder...... Hva blir ditt neste bilde....

8-D
 
... du sjekker profilen din og ser at antall innlegg per dag ligger på >5.

... planlegger ferieturer i forhold til hvor i verden det er Klokke-gtg.

... bruker mer penger på klokker enn hva du har i bruttoinntekt - ifølge selvangivelsen.



Edit: Jeg oppfattet dette som en tråd hvor den enkelte skulle bidra med sine erfaringer/tanker. Om dette ikke er tilfelle får dere ha meg unnskyldt.
 
Redigert:
... du sjekker profilen din og ser at antall innlegg per dag ligger på >5.

... planlegger ferieturer i forhold til hvor i verden det er Klokke-gtg.

... bruker mer penger på klokker enn hva du har i bruttoinntekt - ifølge selvangivelsen.



Edit: Jeg oppfattet dette som en tråd hvor den enkelte skulle bidra med sine erfaringer/tanker. Om dette ikke er tilfelle får dere ha meg unnskyldt.
Jo, det var absolutt mitt håp @Minuteman, og da gjerne om andre ting enn (mangel på?) dokultur! Min innleggsfrekvens ligger bare på >1 per dag, så jeg er nok friskere enn jeg selv tror. >5 derimot, vel, der er det vel bare å ønske god bedring? Men heldigvis finnes det medisin! Bare synd den har så kortvarig virkning. Og høy kilopris.
 
Redigert av en moderator:
Når sant skal sies fikk jeg ideen til denne tråden da jeg satt på ramma i morges, og så dette:
dorull.jpg

Gjennom mitt syke hode fór tanken: «Neinei. Den dorullen er alt for smal for den baretten. Må få tak i en bredere dorull».

Noen andre som av og til merker at de har inntatt for stor dose TS, med liknende hjernekortslutninger som resultat?

Håper det ikke bare er meg som kun ser et anime-lignende dyr som rekker tunge…?
 
Herregud så bra. :) Etter alle 7F-bildene i det siste så jeg faktisk en 7F-klokke. Skjønte ikke hva den gjorde på badet - og jeg klarte ikke se hva klokka var, men det gjør jeg ikke på 7F-klokkene anyway. :mrgreen:
 
Når man oppsøker en kollega som har fått ny klokke for å inspisere lume. Med ultrafiolett lommelykt.



Breitling Transocean DayDate. Konklusjon: han kan trygt ha den på seg i kinosalen uten å forstyrre sidemannen, men trolig nok til å finne ut hva klokken er i mørket.
 
Du vet du har vært for mye på TS når...
dine arbeidskolleger,som før hadde like mye interesse for klokker som seigmenn,vurderer å kjøpe seg klokke man får seg en bruktbil for.
Enda bedre er det med tanke på at han ene ikke bruker klokke.