Du vet du er hekta på klokker når du...

-når man legger seg for sent for ikke å gå glipp av datoskiftet på klokken - og når man får problemer med å sovne dersom den ikke skifter nøyaktig ved midnatt.

Hahaha, der har jeg vært så mange ganger! Særlig med nye klokker, men uansett gammel eller ny; ligger jeg i sengen uten å sove 23.55 plukker jeg alltid opp klokken fra nattbordet for å se den skifte dato, eller i det minste venter jeg med å forsøke å sove til jeg har hørt "datoklikket":D

Ble en fin tråd dette! Likte godt måten å vurdere frøknens antrekk, haha slikt trekker jeg g! alt jeg sier her i gården blir feil uansett... "fin den.." -Bare fiin?? *går å ksifter igjen*

Ehm.. Ble fin tråd dette, likte godt måten å vurdere frøknens antrekk, slikt trenger jeg og. Alt jeg sier her i gården blir feil uansett. osv... Fikk et akutt dysleksianfall grunnet at tastaturet i stuen er annen strl enn på kontoret... beklager.

Du som lege og vurderer hemoridene til Fru Olsen :cool:

90 and above for pristine, possibly restored, condition, and no brassing, or never worn new old stock; 80-89 for slightly normal wear; 70-79 for normal wear and scratches; 60-69 for heavy brassing and dings; and under 60 for damaged or missing parts and possibly inoperable, but salvageable watch.

Du som lege og vurderer hemoridene til Fru Olsen :cool:

90 and above for pristine, possibly restored, condition, and no brassing, or never worn new old stock; 80-89 for slightly normal wear; 70-79 for normal wear and scratches; 60-69 for heavy brassing and dings; and under 60 for damaged or missing parts and possibly inoperable, but salvageable watch.

Hahaha, :D:D:D:D

- Når du spenner på en klokke på hver av framlabbene til bikkja for å ha en "mini GTG" og ta WS for å poste på TS... :-?:-?:-?