Dressklokke og hverdagsklokke på budsjett?

Ser ut til at jeg trur jeg trenger 3 klokker nå... ;) En dressklokke, en "kontorklokke" og en skikkelig beater til fritidsbruk.
Etter å ha vurdert og kikket litt har jeg faktisk falt litt for seiko diver som beater. Og så har jeg fått veldig lyst på en omega seamaster som kontorklokke men det har jeg vel egentlig ikke råd til... Blir dyrt dette gitt...

Ser ut til at jeg trur jeg trenger 3 klokker nå... ;) En dressklokke, en "kontorklokke" og en skikkelig beater til fritidsbruk.
Etter å ha vurdert og kikket litt har jeg faktisk falt litt for seiko diver som beater. Og så har jeg fått veldig lyst på en omega seamaster som kontorklokke men det har jeg vel egentlig ikke råd til... Blir dyrt dette gitt...

Velkommen til "vår" hverdag! Du kan nok trygt si at 2014 vill bli ett kjekt men dyrt år :cool:

Ikke uvanlig at budsjettet sprenges.. grovt.. ;)

Håper du blir fornøyd med den, og satser på å få se noen bilder av min gamle seamaster i dagens etterhvert:) Kan også anbefale Armida A8 som du fikk sett på i dag som en beater.