Doxa Sub 300 Searambler
Har denne liggende, byttet den til meg i desember -23. Litt tynnere enn 300T og mindre prominent bezel som gjør at den, i følge noen, fremstår som litt nettere. Dette er modellen med COSC-sertifisering. Aldri sammenliknet med 300T selv, men her er en artikkel som sammenlikner de to versjonene;
https://www.ablogtowatch.com/watch-reviews-doxa-sub-300-sub-300t/
Synes selv den bærer godt, følger med noen reimer av ymse kvalitet i tillegg til «beads of rice»-lenken.
Prisantydning; tror kr 13.000,- skal være en veldig grei pris.
Bilder
Har denne liggende, byttet den til meg i desember -23. Litt tynnere enn 300T og mindre prominent bezel som gjør at den, i følge noen, fremstår som litt nettere. Dette er modellen med COSC-sertifisering. Aldri sammenliknet med 300T selv, men her er en artikkel som sammenlikner de to versjonene;
https://www.ablogtowatch.com/watch-reviews-doxa-sub-300-sub-300t/
Synes selv den bærer godt, følger med noen reimer av ymse kvalitet i tillegg til «beads of rice»-lenken.
Prisantydning; tror kr 13.000,- skal være en veldig grei pris.
Bilder