Solgt Doxa Sub 300 Searambler

SpinDoctor

Støttemedlem
Medlem
2. juli 2017
Innlegg
288
Sted
Østlandet
Doxa Sub 300 Searambler

Har denne liggende, byttet den til meg i desember -23. Litt tynnere enn 300T og mindre prominent bezel som gjør at den, i følge noen, fremstår som litt nettere. Dette er modellen med COSC-sertifisering. Aldri sammenliknet med 300T selv, men her er en artikkel som sammenlikner de to versjonene;

https://www.ablogtowatch.com/watch-reviews-doxa-sub-300-sub-300t/

Synes selv den bærer godt, følger med noen reimer av ymse kvalitet i tillegg til «beads of rice»-lenken.

Prisantydning; tror kr 13.000,- skal være en veldig grei pris.

Bilder
IMG_4358.jpeg

IMG_4343.jpeg