Solgt Doxa sub 300 Searambler

Medlem
15. des. 2012
Innlegg
180
Jeg selger en Doxa sub 300 Searambler. Altså denne.

Dette er vel en av de mest ikoniske Doxaene som er laget, og på den sølvfargede skiven er den også svært anvendelig.


Klokken er i god stand, men du vil helt klart finne små merker her og der som seg hør og bør på en god bruks-klokke. Det er små «swirls» på den polerte delen av kransen, samt små merker etter reimskifte, men ingen hakk, skraper eller andre store merker.

Klokka er kjøpt direkte fra Doxa, og har derfor ikke datert garantikort. Men kjøpet er registrert hos Doxa 14.03.21. Jeg vil videresende original e-post til den som eventuelt kjøper klokka. Det er altså mye igjen av garantitiden.

Dette er modellen med COSC-sertifisering, og den går godt innenfor grensene. Jeg timet den til -1 sekund per 24 timer.

Klokka kommer med alt av bokser, papirer, tags osv. Den sitter på Doxas bead of rice lenke som må være noe av det mest behagelige man kan ha på armen.

Jeg er dessverre en elendig fotograf, men her er mine beste forsøk på ta bilde av klokka. Jeg vil imidlertid anbefale å sjekke nettet for bilder og videoer av folk som kan dette bedre enn meg.

Pris: 21 K sendt til deg med norgespakke

Klokka er i Kristiansand.

IMG_0005.JPG


IMG_9996.JPG


IMG_0007.JPG
 
Redigert: