Dobbel utpakking.

Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger! Må si jeg var litt skeptisk til å pakke ut en av mine "guilty pleasures" (casio) her, men det har jo ikke kommet noe skjenn ennå ;)

Omegaen vokser på meg for hver time, og jeg tror den blir å få mye tid på lanken fremover. Og så er den foreløpig nifst presis. Tror det er maks +/- 1 sekund så langt.

Men det er et lite skår i gleden, og det er en liten ripe i AR coatingen. Får ta å undersøke litt hvordan man kan evt. polere bort dette.




Og så var det jo det med at man allerede begynner å tenke på hva som blir neste innkjøp........:p (Tidssonen-syndromet?)
 
Grattis - både med overstått dag og to nye beaters!

Her oser det jo "special missions" lang vei, så dette er ur for de lekne anledninger og våte oppdrag.
Disse vil gi deg lang og god klokkeglede!
:D
 
Fine klokker!

Omega'en er jo en stilren klassiker som jeg godt kunne tenke meg selv en dag. Syns innerst inne at de Casio'ene også er litt tøffe. De er jo voldsomt robuste og praktiske da!

Gratulerer med 2 tøffe ur!!
 
Grattis - både med overstått dag og to nye beaters!

Her oser det jo "special missions" lang vei, så dette er ur for de lekne anledninger og våte oppdrag.
Disse vil gi deg lang og god klokkeglede!
:D

Takk for det Moore! :)

Grattis! PO er jo meget flott og casioen praktisk... Til sitt bruk ;)

Takker! Casioen blir nok ikke å gå til dressen med det første, men det er godt å ha et alternativ som man absolutt ikke trenger å være redd for.

Gratulerer. Det er bare å begynne neste jakt.:D

Hehe, takk! Den er vel allerede begynt mentalt. Jeg må nok gjøre ferdig sluttspurten på studentkarrieren før jeg kan sette noe ut i livet ;)

Seamaster kan aldri bli feil........nydelige klokker som passer nesten til alt.
Grattis.

Takk! :) Jeg synes og det er et veldig allsidig ur, selv med gummirem på.

Fine klokker!

Omega'en er jo en stilren klassiker som jeg godt kunne tenke meg selv en dag. Syns innerst inne at de Casio'ene også er litt tøffe. De er jo voldsomt robuste og praktiske da!

Gratulerer med 2 tøffe ur!!

Takk for det ErikR! Casio er noe jeg har hatt et forhold til siden -93 da jeg spinket og sparte til min første klokke, så det er nok en del nostalgi knyttet til det, men de er absolutt perfekt til sitt bruk :)

Og du ventet faktisk til det kom 25 poster som straff for luremuseriet, en mann av prinsipp! ;)
 
Grattis med utrolig kule klokker :) PO´en blir aldri feil og "alle" har vi vel et forhold til Casio og/eller G-Shock ;)

Edit: @bj0rnen Bestilte meg like godt en lik Casio jeg :D
 
Redigert av en moderator:
Lusket meg inn hit etter litt kjapp klokkebrowsing på morningen. Takk for gratulasjoner selv om posten var gammel :) Casioen brukes fortsatt mye, men PO`en ble solgt til Hopalong, og jeg savner den ofte.

Pga. jobb, og familieforøkning x flere har klokkehobbyen tonet ned kraftig de siste årene. Men interessen ligger fortsatt og ulmer, så jeg kommer kraftig tilbake når tiden er inne :)