Dobbel unboxing :D

J

jayeff

Guest
Da har jeg vært en liten tur i Haugesund og hentet de siste tilskuddene til samlingen :)

Det ble en koselig tur, med besøk hos en travel Knut (som skal reise på ferie i morgen). Han hadde fått inn veldig mye gøy (hele 47 klokker i siste Rolex-levering).

Jeg tok med meg to av de innkomne klokkene hjem....

DSC_0057.jpg


Fra det aller, aller beste merket :p
DSC_0058.jpg


Med de vakreste, grønne boksene :mrgreen:
DSC_0060.jpg

DSC_0063.jpg


Og hva finner man under pusseklutene?
DSC_0064.jpg


En 214270 og en 116610LV :)
DSC_0067.jpg


214270, eller den nye 39mm Exploreren
DSC_0072.jpg


116610LV, trenger ingen ytterligere presentasjon
DSC_0071.jpg


Og et par WS til slutt
DSC_0080.jpg

DSC_0075.jpg

Bilde0080.jpg


Superfornøyd med disse! Sub´en har vært på håndleddet hele dagen, men måtte gi plassen over til Exploreren nå på kvelden :)
 
Grattis med nye klokker! Simultanåpning av to av de store nyhetene fra Basel - det står det respekt av! Personlig mener jeg at det ikke er lov til å selge to Paneraier uten at en ny kommer inn, men dette er nesten greit :)

Nok en gang gratulerer!

Forresten, hvordan føles Exploreren i størrelse, finish etc.?
 
Grattis med nye klokker! Simultanåpning av to av de store nyhetene fra Basel - det står det respekt av! Personlig mener jeg at det ikke er lov til å selge to Paneraier uten at en ny kommer inn, men dette er nesten greit :)

Nok en gang gratulerer!

Forresten, hvordan føles Exploreren i størrelse, finish etc.?

Takk :)

Nå har bare én av Paneraiene gått ut, enn så lenge ;)

Størrelsesmessig kunne nok Exploreren vært både 40 og 41mm, men den føles bedre enn den "gamle" på 36mm. Finishmessig er den stilig, med en fin blanding av børstet og polert stål :)
 
Åhhhh!
Deilig!
Gratulerer så mye, J!
Kommentarer er vel overflødige....:cool:
 
Dobbeltgrattis!! Er ikke småtteri du har skrapt sammen på et par måneder, gitt. Jeg hadde fått hodepine bare av å måtte prioritere hvilken av Rolexene du nå har jeg skulle velge om morgenen... ;)
 
Dobbeltgrattis!! Er ikke småtteri du har skrapt sammen på et par måneder, gitt. Jeg hadde fått hodepine bare av å måtte prioritere hvilken av Rolexene du nå har jeg skulle velge om morgenen... ;)

Takk :)

Kommer helt an på hvilke klær jeg skal ha på meg og hva jeg skal gjøre. Ofte har jeg en slik "I dag vil jeg ha på meg..."-morgen. Og så matcher jeg klær etter det valget :p
 
Gratulerer så mye! Nydelige ur :D :D

Noen syntes viserne på den nye Exploreren ble litt små i den større kassen, noe du tenker på når du har den på hånda?
 
Herlig!
Den Suben så mye bedre ut på bildene dine enn i klokkebladene mine hjemme.
 
Håhå, se på det ja! Gratulerer så mye med to flotte nyanskaffelser!

Jeg er veldig spent på å få prøve den nye Kermiten, synes jo det ser veldig bra ut.
 
Gratulerer med to virkelig knallflotte klokker Jayeff! Jeg prøvde begge på Bjerke i Oslo nylig, og jeg må si at særlig de nye LVen er nyydelig. Lenken er knallbra, og grønnfargen løfter klokken høyt over den alminnelige sorte.:D Jeg skulle ønske jeg også kunne dra på storshopping!
 
Gratulerer så mye! Nydelige ur :D :D

Noen syntes viserne på den nye Exploreren ble litt små i den større kassen, noe du tenker på når du har den på hånda?

Ja, jeg har lagt merke til det. Krever litt presisjon og konsentrasjon når man skal stille klokken, men for øvrig synes jeg ikke at det gjør så mye. Er dog forundret over at Rolex ikke tenkte på dette (eller kanskje de gjorde det?) da de designet klokken...

Men, alt i alt gjør det meg ikke så mye at det plager meg. Men, de blir kanskje byttet ut i fremtiden...
 
Takk for alle gratulasjoner :)

Jeg er storfornøyd :D

Kermiten er jo bare helt fortryllende når man ser på den i forskjellig lys og forskjellige vinkler!
 
Jayeff, du jayeff....:D
Sender deg en dobbel GRATTIS i anledning dine nyanskaffelser.

Sannelig har du fått hevet Rolex-faktoren betydelig i samlingen din nå.
Veldig spennende å se variasjon og innretning.
Virkelig gode valg du har gjort!

Og ja,....
- Å velge ur etter dagsform og hva dagen ellers har av innhold er en like hyggelig happening hver morgen....
;)
 
Takk :)

Når det gjelder den tittelen, vil jeg nok fortsatt holde en liten knapp på Anders! Beklager Reidar, men du har dem ikke i ditt eie lenge nok til at du fortjener den tittelen :p

Anders har mye pent - men ny Sub, Milgauss, Gmt IIc, Sub LV, TT Sub, Exploer, Sub LVc (har jeg glemt noen)...på to-tre måneder ..hehe. Helt enormt. Og enda er det tre månder igjen av 2010. For ikke å snakke om 2011.... :D
 
Anders har mye pent - men ny Sub, Milgauss, Gmt IIc, Sub LV, TT Sub, Exploer, Sub LVc (har jeg glemt noen)...på to-tre måneder ..hehe. Helt enormt. Og enda er det tre månder igjen av 2010. For ikke å snakke om 2011.... :D

Hmm... Jeg har vel følgende akkurat nå:

214270 (Explorer)
14060M (No Date)
116710LN (GMT-Master IIc)
116613LB (Sub C TT Bluesy)
116610LV (Sub C grønn)
16610LV (Sub Date grønn)
116400 (Milgauss)

Og på fredag blir det en 16710 (GMT-Master II) Pepsi som siste tilskudd i samlingen.