Hvalrossen
Støttemedlem
Herlig ukonvensjonelt med Tuna her på bergetGratulerer med det som antagelig er den tøffeste klokka i verden
Personlig så digger jeg de nye viserne på Tunaserien, men de gamle var jo så utrolig stygge at de har blitt klassiske etterhvert
Var valget ditt basert på de nye viserne eller ville du bare ha ei boxfresh klokke?
-Vegard
Gratulerer med to flotte klokker. Synd med de to viserene som flørter med hverandre da
Ønsker deg en god helg
Lette litt rundt etter en rem da jeg fikk min Alpinist for nesten ett år siden. Jeg havnet opp med denne.
![]()
En meget enkel Nomos Shell Cordovan i brunt skinn. Tåler mye og er vel en del billigere en hos Hodinkee.
Gratulerer med super herlig unbox
Alpinisten er ei herlig klokke med veldig stor egenart, så du bør aldri selge den, jeg savner min.
Tuna er en fantastisk teknisk og funksjonell tool watch innovativt designet av Mr. Tokunaga og hans team.
Shrouden rundt tunaen derimot er designet av Tarou Tanaka som tidligere hadde gjort seg bemerket med å stå bak Seikos Grammar of Design på Grand Seiko og King Seiko. Shrouden er etter hva jeg forstår inspirert av rur i havet, noe det fins mengder av langs vår kyst. Veldig passende, da rur kjemper en evig kamp mot havet og bølgene.