DJM's burgere - Dale's Steak Seasoning!

Innegrilling?
Jeg griller ute så lenge beina bærer meg. Det er cirka hele året.

Flott at du ble inspirert til burgerlaging Arthur!
..og at Dale's falt i smak.

Dale's har etter mitt syn en unik smak som man ikke finner i andre produkter, og det har en evne til å heve nesten enhver grillrett av kjøtt, mange hakk!

Men vær varsom. Det er fullt mulig å bli fryktelig lei Dale's-smaken. Jeg gikk på en skikkelig Dale's-smell for et par år siden. Et fast sommerinnslag hjemme var lenge hel indrefilet/tenderloin (USDA prime) kjøpt i USA og ulovlig smuglet inn i landet, skåret rent og delt i solide biffer naturligvis marinert i Dale's.. Etter 600-700 gram kjøtt marinert i Dale's er det faktisk mulig å bli litt trøtt ;)

PS. Prøv kyllingfilet marinert med Dale's. Jeg pleier å legge 3-4 kyllingfileter i en ziplocpose i 30-60 minutter forut for grilling. Grilles slik at kyllingen blir saftig. Helst over kull (ikke briketter, i så tilfelle Kingsford - enda noe du kan be kona dra med seg over atlanteren! ;) )

@Mathfjeld: Takk for tipset om røyksmak/syre på flaske, skal se etter den neste gang jeg er på Centra! Innbiller meg at den kan bli et must når jeg skal lage hjemmetilberedt spareribs.

Som sagt innledningvis går credit til DJM og Dale's!

At det finnes tilbehør som gjør oss amatører bedre er det jo ingen tvil om, men noen bilder fra meg kommer det aldri. Det får holde med oppskriftene.

Ang. dere som kjøper, gå sammen, billigere det og kjøpe 1 kasse direkte. Ellers er det 1 selger på bukta som "kun" tar 20 dollar for sendingen.

Så vi kan kanskje oppfordre til litt selvsensur hva angår posting av "alt" man skal spise til middag?

Innertier!

Jævlig kult!
Nå ble jeg sulten...:mrgreen:

Enig, det var det jeg også tenkte på når jeg så DJM's opprinnelige post i "hvit duk" tråden.

Det høres godt ut. Men, ArthurF, hva er det egentlig du har bedrevet på kopirommet som gjør at forholdet nå er anstrengt? :)

Ingenting i de baner du tenker! Xerox, Oce osv. - er ikke "okka" maskiner!

Og jeg kjøper gjerne en flaske! Prøvde en pm til trådstarter, men den forble ubesvart.

Slik går det når man leser på mobil og glemmer å svare når man har et tastatur!

For min del syns jeg denne tråden med oppskrifter er useless uten noen skikkelige money shots av den digge maten som beskrives!

Useless kommentar...

Pakke i posten:)
f9930cb7.jpg