Selges Div kniver - Spyderco, Boker og barberkniv *ny pris

Medlem
10. juni 2008
Innlegg
1.297
Sted
Trondheim
Rydder litt i samlingen, alle knivene kommer med original boks, er ubrukte og aldri kvesset.

-SOLGT- Spyderco Vallatton Sub-Hilt. Review her. Det er noe spesielt med feelingen av denne kniven i hånden. Solid og velbygget, og med den smootheste åpningen jeg noen gang har opplevd. Opplevd kvalitet er skyhøy, er generelt lite negavt å si om denne. Understreker at dette er en relativt stor kniv, ikke en liten foldekniv som forsvinner i bukselommen. Har aldri blitt brukt, da den er i mine øyne for fin til å herjes med ;)
Knivspesialisten selger denne for 2795, et kjap søk på nettet viser billigste pris i utlandet havner på ca 2000 med moms, jeg ønsker 1400 for denne.

-SOLGT- Spyderco forum knife 2015. Review her. Laget i S90V stål, et superstål som holder seg skarpt lenge :) Ønsker 900 for denne.

- Boker Applegate Fairbarn Combat. Designet for å forbedre kampknivene etter andre verdenskrig. Korriger meg hvis jeg har feil ;) Justerbart lodd i håndtaket for optimal balanse i hånden. Ønsker 1100 for denne.

-SOLGT- Razolution by Simbatec barberkniv med carbin fibre(?) håndtak, laget i Solingen. Ønsker 600 for denne.

Er åpen for gruppepris dersom noen ønsker å kjøpe flere :)

IMG_2857.JPG
IMG_4633.JPG
IMG_4837.JPG
IMG_5914.JPG
IMG_6311.JPG
IMG_6537.JPG
IMG_7660.JPG
IMG_9707.JPG
 
Redigert: