Ditt neste kjøp av klokke

Klokkekjøp

  • "På gaten" uten papirer, men relevant pris. Face-to-face

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kun hos / gjennom forhandler

    Stemmer: 0 0,0%
  • "På gaten" med papirer, "svært god" pris. Face-to-face

    Stemmer: 0 0,0%
  • På nettet, uten papirer, men relevant pris. Kjent/ukjent selger

    Stemmer: 0 0,0%
  • På nettet, med papirer, "svært god" pris. Kjent/ukjent selger

    Stemmer: 0 0,0%
  • På nettet, med papirer, relevant pris

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    0
Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Dessverre har det igjen vært et "klokke-innbrudd". :( Noen av disse urene dukker kanskje opp på finn.no eller på andre nettsteder. Kanskje på gaten i en eller annen Baltisk stat ? Eller i en norsk by...?

Ferietid og reiser til utlandet kan gjerne medføre tilbud av klokker på "de utroligste steder".
Alle er selvsagt ikke stjålet eller gjenstand for forsikringssvindel, men noen kan nok være det...
Har vi alltid en god moral og rent mel i posen ? :roll:

Hvor kjøper du ditt neste ur ?
 
Hvor for er ikke "På nettet, med papirer, relevant pris" et valg? Jeg kjøper ikke mye til en "svært god pris", TANSTAAFL.
 
Jeg handler stort sett på nett. Bruker endel tid på å jakte på gode kjøp på Ebay og andre salgskanaler.

Lykken er når man finner en vintage Heuer eller Breitling lagt ut som BuyItNow på Ebay av en som ikke har peiling, eller en auksjon med uskapre dårlige bilder og dårlig beskrivelse av klokka... Da KAN man gjøre et kupp....

Flere av mine Heuer og Breitling er kjøpt på denne måten.

Nytt ur fra forhandler er ikke interessant da jeg bare samler på vintage.

Jarl
 
Jarl fr. skrev:
Lykken er når man finner en vintage Heuer eller Breitling lagt ut som BuyItNow på Ebay av en som ikke har peiling, eller en auksjon med uskapre dårlige bilder og dårlig beskrivelse av klokka... Da KAN man gjøre et kupp....
Jarl

Eller gå på en smell? :D
 
TCCW skrev:
Jarl fr. skrev:
Lykken er når man finner en vintage Heuer eller Breitling lagt ut som BuyItNow på Ebay av en som ikke har peiling, eller en auksjon med uskapre dårlige bilder og dårlig beskrivelse av klokka... Da KAN man gjøre et kupp....
Jarl

Eller gå på en smell? :D

Har gått bra hittil....... :D
Man må bruke hodet litt, og ha god kunnskap om klokkene man er interessert i, så man vet hva man ser etter. Det er mye skrot og fake der ute....