Dine beste klokkebilder!

Syntes dette ble halv bra.
Forøvrig veldig vanskelig å ta gode bilder med mobilkamera, noen som har noen gode løsninger?

Mobil eller annet spiller egentlig mindre rolle enn det viktigste; godt lys og at man treffer på hvitbalansen.

@Loevhagen Du postet nettopp et bilde på instagram som mildt sagt hører hjemme her :D

Edit:

@Skovdahl Tror du at du kunne fjerne de overflødige bildene i quoten av MrFinale sin post hvor du kommenterer på den (veldig flotte) Tudoren? Scrolle-fingeren min fikk nesten krampe da jeg skulle nå bunn her :p

Redigert av en moderator:
@Loevhagen Du postet nettopp et bilde på instagram som mildt sagt hører hjemme her :D

Takk. :) Tatt i Sirdal:

1737937_636791326448093_1407503497_n.jpg

Tid til overs er et tilbakelagt kapittel, men en stund gikk det med en hel del av den til å fundere på wristshotvinkler..:)

IMG_7264.jpg

IceClII.jpg

IMG_5840x12.jpg

xIMG_4934.jpg

ff1.jpg

xIMG_4875.jpg

• Liker
Reaksjoner: Kohe321
Litt lek og moro med kamera og lyssetting får frem masse pene ideer.
Liker at du deler dine tips og triks @Loevhagen :D
Har testet ut en litt av det selv;) Moro når det funker så himla bra med enkle triks!
Her kommer en liten miks av mobilbilder og speilrefleks, men de er dog formatert for Instagram, så ikke helt optimalisert for storskjerm;)

Hvor er denne natoen fra?

Har en gammel Samsung S3 som jeg tar bildene med. Dette er bildet er vel det jeg er mest fornøyd med.

Dette er også det eneste uret jeg har kjøpt på impuls - følelsen da jeg prøvde klokken på hånden var helt overveldende:) Og ja, jeg er trebarnspappa;) Et par brødre i Akersgaten har nok aldri hatt en så dårlig pruter i butikken...

Mange flotte bilder i denne tråden:) Et fint initiativ.
20140915_180520_zpsyivmjo1_edit_1410797630334_zpsvjsdupp0.jpg

Fokus-stack

Har lekt litt med Helicon Focus (for å stacke bilder) og Helicon Remote (for å ta bildene). Jeg kjøpte Helicon Focus Pro, som inkluderer begge. Virker lovende :)

Redigert:
Et wristshot til av Khaki Pioneer. Liker de varme fargene i klokken :cool:

16535770181_0ae81f6ca6_h.jpg

Redigert: