Din perfekte TRIO (eller den du ønsker deg)

IMG_0497.JPG
Min dressklokketrio:
 
@Jon Henrik - har det hendt noe med billedopplastingen?

Du hotlinker til et bilde fra Facebook.

Det er min erfaring også. Kan ikke lenger laste bildene fra Photobucket?

Photobucket skal fungere, om du bruker riktig bildelink (her har Photobucket begynt å gjøre stor innsats for at det ikke skal være lett). Bruker heller Tidssonen sin gratis bildeopplastning, "Last opp fil(er)", i meldingseditoren.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Dette er en perfekt trio for meg. Selv om det sikkert finnes andre trioer som også kunne vært perfekte. Men om det forblir en trio gjenstår å se... Hver gang jeg tar på en av disse føles det ihvertfall som om jeg ikke trenger noen andre klokker enn akkurat den... Det må vel være et godt tegn...

IMG_5391.JPG
 
Dette er en perfekt trio for meg. Selv om det sikkert finnes andre trioer som også kunne vært perfekte. Men om det forblir en trio gjenstår å se... Hver gang jeg tar på en av disse føles det ihvertfall som om jeg ikke trenger noen andre klokker enn akkurat den... Det må vel være et godt tegn...

Vis vedlegg 23851
Variert og fint de der ja ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Den BP'en er helt rå @MagnusCJ :eek: Historie??

BP Fifthy fathoms har en lang og fascinerende historie. Modellene med "no radiation" skivene er fra den tredje generasjonen som kom på et kjølig tidspunkt under den kalde krigen. I en tid med økende bekymring for bruk av radium og radioaktivitet ble "no radiation" et salgsargument. De brukte da tritium istedet. Fortsatt radioaktivt, men svakere. Klokken på bilde er fra 1965-ish. Ikke min, men det er svært lite jeg ønsker meg mer :)

http://people.timezone.com/jmerino/history50.pdf
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og Preacher
BP Fifthy fathoms har en lang og fascinerende historie. Modellene med "no radiation" skivene er fra den tredje generasjonen som kom på et kjølig tidspunkt under den kalde krigen. I en tid med økende bekymring for bruk av radium og radioaktivitet ble "no radiation" et salgsargument. De brukte da tritium istedet. Fortsatt radioaktivt, men svakere. Klokken på bilde er fra 1965-ish. Ikke min, men det er svært lite jeg ønsker meg mer :)

http://people.timezone.com/jmerino/history50.pdf
Fascinerende! Hadde ikke fått med meg dette. Takk for svar :)
 
Har grublet veldig lenge på denne, da jeg synes det er vanskelig å begrense seg til 3, men følgende hadde nok vært 3 gode kandidater til å bli i boksen hvis den kun skulle inneholdt 3 klokker:

5513:
20160310_1648480_zpsi68yqgye.jpg


BLNR:
12-Zawatch-Rolex116710BLNR-130095_zps04e49629.jpg



IWC Portuguese:
02-Zawatch-2150186_zpstkyqmj17.jpg