Digital GTG

Hei, alle.

Foreslår at vi prøver førstkommende torsdag 12/11 19:30.

Info

Antall pr. gruppe:
10 stk
Minutter pr. deltaker: 10 min
Minutter til prat ved veis ende: ca. 20 - eller så lenge vi gidder.
Drikke: Det er krav til at det nytes noe godt ved siden, men dette trenger selvsagt ikke inneha alkohol. Det som nytes skal kort presenteres.

De 9 første som melder seg blir med i gruppe 1. Blir det mange påmeldinger setter vi enkelt og greit opp flere grupper.

Flott om alle som melder interesse kan skrive noen få ord om hva som interesserer den enkelte, slik at man kan matche folk dersom det blir mange påmeldte!

Foreslår at vi prøver førstkommende torsdag 12/11 19:30.

Flott om alle som melder interesse kan skrive noen få ord om hva som interesserer den enkelte, slik at man kan matche folk dersom det blir mange påmeldte!

-1930 er akkurat når det drar seg til mot leggetid for de to minste i husstanden, men jeg skal gjøre et forsøk på å snike meg unna med å lese litt i en fortreffelig barnebok /før/ klokken 1930. Hadde dette vært en møteinnkalling, hadde jeg klikket 'Tentativt'. :)

Interesser? Tja. Har lenge hatt en fascinasjon for det urmakerfaglige, ingeniøren i meg elsker finmekanikk. Ellers har jeg et økumenisk forhold til dette med ur, og kan nok snakke om mye!

Er det rom for tilskuere i et sånt fora? Dersom man er nysgjerrig, har lyst til å lære - men ikke føler man har såå mye å komme med på historiefronten?

Tordag denne uke blir vanskelig for meg. Har en svoger som trenger bærehjelp....

8- (