Dette må vel være mishandling av Rolex?

Torjus

Støttemedlem
Medlem
4. jan. 2014
Innlegg
569
Sted
Oslo
Ettersom jeg er for tiden i Paris dukket det opp en designbutikk i Rue saint honoré. Utenfor så den fin ut, men når jeg kom inn i den ble det kvalmende. For det første var det et monter med helt forferdelige mod-rolexer (svartlakkert, skeleton dials etc.) det vises på bildet. Jeg så også det verste: en Patek 5712 svartlakkert :( den var rett og slett stygg og mishandlet. Ellers i butikken var det bare gullbelagte iPhone osv. Dette var helt forferdelig.
Hva mener dere?


Edit: får ikke opp bildet, men prøver å finne det ut :p
 
Redigert:
Vi mener du må få opp bilde(ene) - or it did not happen. :mrgreen: Kanskje du bare hadde et mareritt? :)
 
De er dessverre ikke kinakopier :( De ble fotografert i en j**** dyr designbutikk. Syntes mest synd på 5712'en som jeg ikke fikk tatt bilde av. Ellers i butikken var det klær etc. Og gullbelagte iPhoner
 
De er dessverre ikke kinakopier :( De ble fotografert i en j**** dyr designbutikk. Syntes mest synd på 5712'en som jeg ikke fikk tatt bilde av. Ellers i butikken var det klær etc. Og gullbelagte iPhoner

... Og det - er dette også:

subnew.jpg


black-dlc-rolex_3.jpg

... Herlighet.
 
Dette er vel ikke noe nytt. Steinrike folk som har alt kjøper dette. Motbydelig for meg, men for dem hverdagslig sløseri med penger.
 
... Og det - er dette også:

[CENTER
black-dlc-rolex_3.jpg
[/CENTER]

... Herlighet.

Ok.. Mulig det er meg det er noe feil med, men den milgaussen synes jeg er fet :)

For meg noe jeg ville foretrukket fremfor mange helgullvarianter fra diverse merker ;p

Men prisen gjør det hele bortinatta uaktuelt ..
 
At de gjorde det på en PP Nautilius 5712 gjør meg mest kvalm, makan til bortkasting