Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Sekretæren vår var innom kontoret mitt i dag, og overleverte en hentelapp. Jeg skjønte ingenting, ventet ikke noe levert til jobben, uansett.

Hva var det for noe, da?
IMG_3672.jpeg

Customkopp fra den i særdeleshet hyggeligste balja jeg noensinne har vært på, der hele crewet var genuint hyggelige - og nå altså, ny favorittkopp...

Sekretæren vår var innom kontoret mitt i dag, og overleverte en hentelapp. Jeg skjønte ingenting, ventet ikke noe levert til jobben, uansett.

Hva var det for noe, da?
Vis vedlegg 438182
Customkopp fra den i særdeleshet hyggeligste balja jeg noensinne har vært på, der hele crewet var genuint hyggelige - og nå altså, ny favorittkopp...
Trivelig guest! Jobber også Offshore, men det eneste vi får gratis er kjeft. Heldigvis er jeg også travelt opptatt i enkeltmannsforetaket mitt med trefelling, hvor sjefen er noe triveligere.

Men over til ting man kan like og det gode liv!

Trivelige kunder!
De ringer igjen år etter år. Spanderer en kopp med kaffe og kommer med godt humør på befaringene.
Da er ikke jeg noen vrang kar på å finne en konkurransedyktig pris :mrgreen: (y)

(At ikke sur-peisene skjønner dette?)

Redigert:
Trivelig guest! Jobber også Offshore, men det eneste vi får gratis er kjeft.

-Det er ikke til å stikke under en stol at det kan vanke litt kjeft også, men det fine med å jobbe i servicenæringen er jo at man da kan smile sitt søteste smil (Noe som kan være en utfordring når man er to meter på sokkelesten og med et skjegg som Putti Plutti Pott ikke ville hatt noen problemer med å finne tredve sekunder uti første akt...) - og påpeke at JEG har betalt for timen, og jeg kan enten jobbe for å få shitshowet deres på beina igjen, eller eventuelt på å få kjeft - fritt valg. Jeg kommer akkurat likedan utav det, uansett. Deres valg.

Da lar de fleste meg få jobbe i fred.

Paulo Cunha er forøvrig en sjarmerende liten balje - utstyrt med noe så sjeldent rund baut og SPESIELT, kanskje, i et macholand som Brasil - en kvinnelig chief. Ariane har vært vant til å måtte jobbe dobbelt så hardt som alle andre for å bli ansett for å være halvparten så god, og resultatet er jo at hun er drivende dyktig og med en ellevill gjennomføringsevne, noe jeg må innrømme at det har vært litt so-so med å oppleve i Brasil. Gjennomføringsevne, altså. Det er på det jevne mer pågangsmot enn gjennomføringsevne. Host.

Ariane og jeg kommer godt utav det med hverandre, og nå har jeg altså fått meg firmakopp, jeg også. Det ble påpekt at det hang en reserve på knaggerekka nedi maskinen i påvente av neste visitt. Muito bem!